ברנדן הניגן, יבמ: "בעקבות רכישת טראסטיר נרחיב את הצוות והמו"פ בישראל"

"נבצע בישראל מחקר אודות הנוזקות ופיתוח הגנה מפניהן", אמר הניגן, שעובדי טראסטיר יהיו מעתה תחת ניהולו ● "המומחיות של טראסטיר היא בהגנה על נקודות קצה בארגון ומניעת הדבקה של נוזקות, והרכישה שלה על ידינו תביא לכך שנסייע ללקוחות לטפל באיומים ההולכים ומשתכללים שניצבים בפניהם"

"בעקבות רכישת חברת אבטחת המידע הישראלית טראסטיר (Trusteer) נרחיב את היקף הפעילות שלנו בישראל, בכלל זה במחקר ופיתוח, ונגדיל את היקף כוח האדם שלנו כאן. כמו כן, נשלב את מוצריה בהיצע אבטחת המידע שלנו", אמר ברנדן הניגן, מנכ"ל IBM Security Systems – חטיבת מערכות האבטחה של הענק הכחול – בראיון לאנשים ומחשבים. הניגן נמצא בימים אלה בארץ לצורך הרכישה.

טראסטיר היא הרכישה ה-13 של יבמ בתחום האבטחה. אחת מהחברות שהענק הכחול רכש בתחום היא Q1 Labs, שהניגן שימש כמנכ"ל שלה. בעקבות רכישה זו, שבוצעה באוקטובר 2011, קמה חטיבת מערכות האבטחה של יבמ. תחת הניגן עובדים כיום 2,000 איש ועובדיה של טראסטיר יצטרפו אליהם.

"הבעיה המרכזית של מנהלי אבטחת המידע הארגוניים כיום היא מתקפות ממוקדות ומתמשכות, APT. המתקפות הללו מוצאות פרצת אבטחה במערכי ה-IT הארגוניים וגונבות משם כסף או שווה כסף – קניין רוחני או מידע עסקי מסווג", אמר. "לכן, חשוב מאוד למנוע את המתקפות הללו ואם הן כבר קרו – לאתר אותן". לדבריו, לטראסטיר יש פתרונות שיסייעו בנושא: "המומחיות של טראסטיר היא בהגנה על נקודות קצה בארגון ומניעת הדבקה של נוזקות. הרכישה שלה על ידינו תביא לכך שנסייע ללקוחות בכל מגזרי התעשייה לטפל באיומים ההולכים ומשתכללים, אשר ניצבים בפניהם".

הניגן ציין, כי "יחד עם יכולות יבמ באיתור איומים מתקדמים, ניתוחם והסרתם ממערכות ה-IT, כעת נהיה מסוגלים להציע ללקוחותינו כמה שכבות הגנה כנגד התקפות מתוחכמות. יש לנו את אחד מגופי המחקר המובילים בעולם בתחום המחקר ופיתוח של אבטחת ארגונים ואנחנו מנטרים יותר מ-15 מיליארד אירועי אבטחה בכל יום, ביותר מ-130 מדינות".

"אחת היכולות הייחודיות של צוות טראסטיר היא במומחיות בזיהוי נוזקות ובאיתור מוקדם שלהן", ציין. "נרחיב את הצוות ונגדיל את היקף המו"פ בישראל, למחקר אודות הנוזקות ופיתוח הגנה מפניהן".

הוא הוסיף, כי "לפני ימים אחדים השקנו את המערכת לניהול פגיעויות QRadar Vulnerability Manager, שפותחה בישראל. היא מספקת למנהלי אבטחה תמונה מקיפה ופירוט סדרי עדיפויות לטיפול בכלל הרשת, ומסייעת בשיפור מערך ההגנה. נשלב את מוצרי טראסטיר במערכת הזו".

הניגן התייחס למתחרות של יבמ בתחום העיסוק של טראסטיר ואמר, כי "לצד RSA, יש הרבה מתחרות קטנות, אולם היכולת שלנו היא במתן מענה מול מגוון נרחב של הונאות. זו הייתה אחת הסיבות לרכישת טראסטיר, היכולת לספק מענה גם לעולם המובייל וגם למגזר הפיננסי, לעסקות מקוונות באופן כללי ולעסקות מקוונות בנייד בפרט. זה לא מקרה ששבעה מתוך עשרת הבנקים המובילים בארצות הברית ותשעה מתוך עשרת הבנקים המובילים בבריטניה משתמשים בפתרונות של טראסטיר כדי להגן על חשבונות הלקוחות שלהם מפני הונאות פיננסיות ומתקפות סייבר".

הוא סירב להתייחס לשאלה מה תהיה הרכישה הבאה של הענק הכחול בעולם האבטחה ואמר: "יבמ לא נוהגת להגיב לשאלה זו ולא אחרוג ממנהג זה".

אירועים קרובים