מחקר של אפל: אמריקנים רוכשים מכשירי אנדרואיד מאחר שהם רוצים להישאר אצל ספק הסלולר

מהמחקר עולה, כי הנאמנות לספק התקשורת מובילה את הלקוחות לרכוש מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל ● סיבות נוספות לכך הן אמון במותג גוגל והרצון במסך גדול יותר ● המחקר בוצע ב-2010 ונחשף רק כעת, במסגרת המשפט שמנהלות אפל וסמסונג

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

אמריקנים רוכשים מכשירים מבוססי אנדרואיד (Android), כי הם רוצים להישאר בקשר עם ספק התקשורת שלהם – כך עולה ממחקר שערכה אפל (Apple) ב-2010 ונחשף כעת במסגרת המאבק המשפטי בינה לבין סמסונג (Samsung).

המחקר, שמכסה רק את השוק האמריקני, פורסם על ידי אפל באופן פנימי בינואר 2011 והובא השבוע על ידי סמסונג כראייה במשפט הנערך בין השתיים.

על פי התוצאות, 48% רכשו מכשיר מבוסס אנדרואיד, כי הם "רוצים להישאר עם ספק התקשורת הסלולרית הנוכחי שלהם". 36% השיבו שהם עשו זאת מאחר שיש להם אמון במותג גוגל (Google) ו-30% – מפני שהם אוהבים מסכים גדולים יותר.

סמסונג חשפה את המסמך על מנת להדגיש את הסיבות בגינן רכשו הקונים את הטלפונים החכמים שלה ולסתור את הטענה של אפל לפיה הלקוחות מבלבלים בין מוצרי סמסונג ל-iPhone שלה.

בעת המחקר הייתה אפל בקשר בלעדי עם AT&T. מאז היא הוסיפה תכונות לרכיביה, שהופכות את המכשירים שלה ככאלה העובדים מול עוד ספקים, כך שמשתמשים יוכלו לעבור בין כמה רשתות תקשורת דומות. בין היתר, כוללים מכשירי ה-iPhone כעת את קורא הווידיאו FaceTime ואת פרוטוקול הודעות ה-SMS והמסרים המיידיים iMessage.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים