אולטרייד תספק מחשבים לעמדות המכירה והשירות של אלון סלולר בהיקף חצי מיליון שקלים

החברה תפרוס מאות מחשבים שישמשו כקופות בעמדות המכירה של מפעילת YouPhone בסניפי הריבוע הכחול ותחנות הדלק דור אלון ● המערכות כוללות, בין היתר, מחשבים, קוראי ברקוד 2D ומדפסות ● הליך הפריסה החל לפני חודש וחצי וצפוי להסתיים בקרוב

אולטרייד תספק מערכות מיחשוב לעמדות המכירה והשירות של אלון סלולר, מפעילת YouPhone. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים.

הליך הפריסה של המערכות החל לפני חודש וחצי וצפוי להסתיים בקרוב. הוא כולל מאות מחשבים שישמשו כקופות בעמדות המכירה של אלון סלולר בסניפי הריבוע הכחול ותחנות הדלק דור אלון. המערכות כוללות, בין היתר, מחשבים, קוראי ברקוד 2D ומדפסות.

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל אלון סלולר, "ההסכם שחתמנו עם אולטרייד מאפשר לנו לחסוך משמעותית בעלויות ההקמה בכל הקשור לחומרת מיחשוב".

אלון סלולר קיבלה רישיון לפעול במרץ אשתקד והשיקה את פעילותה כמפעילת סלולר במאי השנה. החברה יצאה במודל חדש, תחת השם "דקות שלא עולות", שמעניק דקות שיחה בסלולר ללא תשלום עבור הקניות הבסיסיות של כל משפחה, מזון ודלק. זאת, בנוסף למסלול "פשוט ומשתלם", שעל פי החברה כולל את מחיר דקת השיחה הנמוך ביותר בשוק. מותג הסלולר YouPhone הוא חלק ממועדון הלקוחות You, שמונה כיום כ-1.2 מיליון לקוחות.

מאולטרייד נמסר, כי היא מתמחה במערכות חומרה מחודשות וחדשות, ומאפשרת לארגונים הוזלה משמעותית של הוצאות החומרה. מוטי גרוסמן, סמנכ"ל מכירות בחברה, אמר ש-"הפתרון שלנו כולל התקנת חומרה מחודשת, החל בתחנות עבודה וניידים ועד שרתים, מערכות אחסון ומערכות תקשורת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. sathack

    זה לא המסלול הזול בשוק. יש את הום פון, של הום סנטר.

אירועים קרובים