מוזילה: פיירפוקס 14 – הדפדפן המהיר ביותר לאנדרואיד

הארגון שחרר את הגרסה החדשה של הדפדפן לאחר שערך מבחן שפיתח ובו נתגלה שהיא מהירה פי שלושה מקודמתה ועד פי שניים מדפדפן ברירת המחדל לאנדרואיד ● מוזילה התמקד בפיתוח הגרסה החדשה ב-HTML 5 וכלל בה מסך שמציג את האתרים הפופולאריים ביותר, בהתאם לניתוח הגלישה של המשתמש ולנתונים של שירות הסנכרון של פיירפוקס

הקץ לבדידות. מוזילה

ארגון מוזילה (Mozilla) שחרר אתמול (ג') את גרסה 14 של הדפדפן פיירפוקס (Firefox), שמיועדת לטלפונים חכמים ולטאבלטים שמבוססים על אנדרואיד (Android). במוזילה טוענים שהגרסה החדשה מהירה כמעט פי שלושה לעומת קודמתה וכי במבחן בשם Eideticker אותו פיתח הארגון נתגלה שמדובר למעשה בדפדפן המהיר ביותר מבין הדפדפנים לסביבת האנדרואיד. עוד העלה המבחן, כי פיירפוקס 14 מהיר עד פי שניים, באופן כללי, מדפדפן ברירת המחדל שמגיע עם מערכת ההפעלה של גוגל (Google).

מוזילה אף הציג בהודעה טבלה של מבחן ה-Canvas, שהוא חלק מ-Eideticker, שבוצע ב-Galaxy Nexus של סמסונג (Samsung) עם אנדרואיד 4.0.4 ומראה שפיירפוקס 14 השיג קצב הצגת פריימים של 39.3 לשנייה לעומת 21.6 של אופרה (Opera) ולאחר מכן 19.6 לגרסת הבטה של כרום (Chrome) לאנדרואיד ו-12 פריימים לשנייה של דפדפן ברירת המחדל.

אחד התחומים בו התמקד הארגון בפיתוח הגרסה החדשה הוא ההצגה של תכנים ויזואליים המבוססים על HTML5, כולל משחקים. במקביל להשקעה בשיפור הביצועים של HTML5 ממשיך פיירפוקס לתמוך בפלאש (Flash) גם בגרסתו הנוכחית.

בדומה לגרסה השולחנית של הדפדפן, פיירפוקס לאנדרואיד כולל מסך שמכונה Awesome Screen, שמציג באופן ויזואלי את האתרים הפופולאריים ביותר, בהתאם לניתוח הגלישה של המשתמש ולנתונים של שירות הסנכרון של פיירפוקס. המטרה בכך היא לחסוך למשתמש הקלדה.

ניתן להוריד את הגרסה החדשה מ-Google Play.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים