מלם מערכות תנהל את הבחירות בהסתדרות בפרויקט בהיקף 20 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תטמיע מלם מערכות את מערכת ניהול הבחירות הייעודית שלה בהסתדרות ● בנוסף כולל הפרויקט את הכנת מערכות ה-IT ליום הבחירות, תוך השמשת המערכות הקיימות במלם מהבחירות הקודמות להסתדרות, ואת שדרוגן ● בין השאר, ייעשה שימוש במערכות לזיהוי הבוחר של מלם אשר פעלו במערכות הבחירות הפנימיות של הליכוד וקדימה שנערכו בעבר ● ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות: "מדובר בפרויקט מיחשובי ולוגיסטי רחב היקף ומורכב"

לא הגיע הזמן לבחירות כלליות ממוחשבות כדי למנוע שחיתויות כמו מתים שמצביעים? צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים תטמיע מערכת IT בבחירות להסתדרות החדשה. הפרויקט החל בימים אלו ויסתיים במאי השנה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על 20 מיליון שקלים.

בתאריך ה-22 למאי 2012 יתקיימו בחירות ליו"ר ההסתדרות, הוועידה הארצית, ועידת נעמ"ת הארצית ולנציגויות במרחבים ולנציגויות נעמ"ת במרחבים. הבחירות יתקיימו ביותר מ-2,000 קלפיות ברחבי הארץ, ביישובי מגורים, במקומות עבודה ובאמצעות קלפיות ניידות.

במסגרת הפרויקט תטמיע מלם מערכות את מערכת ניהול הבחירות הייעודית שלה בהסתדרות. הפרויקט כולל את הכנת מערכות ה-IT ליום הבחירות, תוך השמשת המערכות הקיימות במלם מהבחירות הקודמות להסתדרות, ואת שדרוגן. בין השאר, ייעשה שימוש במערכות לזיהוי הבוחר של מלם אשר פעלו במערכות הבחירות הפנימיות (הפריימריס) של הליכוד וקדימה שנערכו בעבר. מערכות אלה יאפשרו את קיום הבחירות באמצעות ספר בוחרים ממוחשב עם סנכרון על גבי תשתית סלולר. 2,000 הקלפיות יקושרו באמצעות מחשבים ניידים אל מול שני אתרים, ראשי ומשני, במלם. התוצאות יועברו למיינפריים הנמצא במלם. תשתית התקשורת שתשמש בבחירות הינה תשתית סלולר ייעודית של אורנג' וסלקום אשר תוקם במיוחד לפרויקט זה.

קבלנית משנה בפרויקט היא מנפאואר, המספקת שרותי כוח האדם ולוגיסטיקה הנדרשים לפרויקט. עלות הצד המיחשובי בפרויקט עומדת על מיליוני שקלים בודדים. מרבית התקציב יוקצה לטובת היבטי הלוגיסטיקה וכוח אדם שיוצב בקלפיות.

לדברי ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, "מדובר בפרויקט מיחשובי ולוגיסטי רחב היקף ומורכב. כוח האדם שיופעל במהלך הפרויקט בשלבים השונים יעמוד על כ-4,000 איש בפריסה כלל ארצית. מערכת הבחירות שפיתחנו הוכיחה את עצמה במהלך השנים האחרונות באמינותה וביכולותיה הרחבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים