מיקרוסופט העלתה אתר חדש לפיתוח מהיר של יישומי רשת על בסיס אקסל

לפי הענקית מרדמונד, על בסיס גרסת החינם של אקסל, הזמינה דרך שירות איחסון הענן החינמי של החברה SkyDrive, ניתן ליצור יישומים אינטראקטיביים ועשירים לשיבוץ באתרי אינטרנט שונים ● מיקרוסופט מציגה באתר דוגמאות לבניית יישומים אינטראקטיביים מבוססי אקסל והסברים צעד אחד צעד כיצד לבנות יישומים כאלה

מיקרוסופט (Microsoft), יצרנית ערכת התוכנות אופיס (Office), מציעה אתר חדש שמאפשר פיתוח מהיר של יישומים לדפדפן בהתבסס על גיליון הנתונים של החברה, אקסל (Excel). לפי הענקית מרדמונד, על בסיס גרסת החינם של אקסל, הזמינה דרך שירות איחסון הענן החינמי של החברה SkyDrive, ניתן ליצור יישומים אינטראקטיביים ועשירים לשיבוץ באתרי אינטרנט שונים.

ממיקרוסופט נמסר, כי לאחר הרישום ל-SkyDrive יש לטעון את מחברת גיליונות האקסל המבוקשת לתיקייה באתר האיחסון. או אז, יש להשתמש באפשרות השיבוץ שמוצעת בתפריטי התוכנה בענן כדי לקבל קוד HTML וג'אווה-סקריפט (Java Script) אותו יש לשבץ באתר. לאחר מכן ניתן להשתמש בקוד ג'אווה-סקריפט כדי להוסיף שורות קוד ולבנות את היישום מסביב לקוד שמעתיקים.

באתר של השירות החדש מציגה מיקרוסופט דוגמאות לבניית יישומים אינטראקטיביים מבוססי אקסל והסברים צעד אחד צעד כיצד לבנות יישומים כאלה. בנוסף, החברה מראה כיצד ניתן לשבץ מפות מבינג (bing) לתוך היישומים ואף מספקת קטעי קוד שלמים שניתנים להעתקה ולשינוי לפי הצורך. אלה כוללים הסברים מלאים לגבי המשתנים אליהם פונים, בכלל זה יכולת לפנות למשתנים של יישומים אחרים שקשורים לערכת האופיס שמציעה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים