איתמר כהן, דן: "אנחנו נמצאים בהליכי מעבר לענן פרטי"

"אנחנו שוקלים להעביר חלק מהיישומים פרי פיתוח עצמי ומאלה הקנייניים שלנו לענן פרטי, ונמצאים במשא ומתן בנושא עם כמה חברות", אמר איתמר כהן, מנמ"ר דן ● לדבריו, תחום ה-BI יתפוס תאוצה בחברה, מאחר שיש בה שילוב מערכות ● כהן ציין, כי הטכנולוגיה היא "גורם מפתח מהותי" להצלחת שני פרויקטים שאליהם תיכנס החברה בשנה הבאה - המטרונית והקו האדום

"רוב היישומים בדן הם פרי פיתוח עצמי וחלקם קנייניים. אנחנו שוקלים להעביר חלק משני סוגי היישומים הללו למיחשוב ענן פרטי, ונמצאים במשא ומתן בנושא עם כמה חברות", כך אמר איתמר כהן, מנמ"ר החברה.

כהן דיבר בפאנל בנושא דטה סנטרים שהתקיים במסגרת כנס המנמ"רים והמנכ"לים שנערך בסוף השבוע בכרתים, בהפקת אנשים ומחשבים. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

להערכת כהן, תחום הבינה העסקית יתפוס תאוצה בדן, מאחר שיש בחברה שילוב מערכות. זאת, לצד הפעילות הצפויה בה ב-2012 בעולם הרציפות העסקית, שתכלול תהליך של הגדרת התרחישים לצד הזמינות הנדרשת ובחינת החלופות בתחום.

הוא ציין, כי בשנה הבאה צפויה דן להיכנס לשני מגה-פרויקטים: המטרונית והקו האדום, שיוביל מפתח תקווה לבני ברק, רמת גן ובת ים. לדברי כהן, "היבט הטכנולוגיה הוא גורם מפתח מהותי להצלחת שני הפרויקטים הללו. יש כאן מגוון היבטים, בהם GPS ,BI, נתוני מיקום, נתוני מכירות והעברת מידע בזמן אמת על מיקום האוטובוס וזמן הגעתו לתחנה הבאה".

מוטי גרוסמן, מנהל הפיתוח העסקי של אולטרייד. צילום: משה אלוןדן תטמיע מערכת IT לאחזקת כלי רכב, "כאמצעי לשיפור ניהול צי הרכב וההוצאות הנלוות", אמר. הוא סיים בציינו, כי "נבצע בדיקה מעמיקה של הגדלת המודיעין שלנו ונטמיע מערכת CRM חדשה".

"ברוקר של חומרה"

מוטי גרוסמן, מנהל הפיתוח העסקי של אולטרייד, אמר שהחברה היא "ברוקר של חומרה – גם קונים וגם מוכרים". הוא ציין, כי אולטרייד מהווה ענף פעילות משלים בין הספקים והלקוחות. הוא הוסיף, כי "אנחנו רוכשים ציוד ממרכזי מיחשוב שנסגרו או מארגונים שהעבירו את הפעילות שלהם לתצורת אירוח או מיחשוב ענן, או מכאלה שפעילותם הצטמצמה, ואז הם מקטינים את הדטה סנטר שלהם".

לדברי גרוסמן, הציוד שנרכש נמכר ללקוחות קטנים יותר, שמוכנים לקבל, בעלות מופחתת, ציוד תקין, אף שאינו חדש לחלוטין, עם אחריות. "גם ארגון SMB יכול להחזיק ארון מיחשוב, ב-TCO (עלות בעלות כוללת) נמוך יותר מארון חדש", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים