סיסקו סוגרת את חטיבת הווידיאו ומפטרת יותר מ-500 עובדים

המהלכים הללו מבוצעים כחלק מארגון מחדש שעוברת החברה, שבמסגרתו בכוונתה להתמקד בעולם הארגוני ולא הצרכני-פרטי ● בשל כך, סיסקו תשקיע את משאבי המו"פ והמכירות שלה בעיסוקי הליבה שלה - בעולם התקשורת

ענקית התקשורת סיסקו (Cisco) סוגרת את חטיבת הווידיאו שלה ובמסגרת מהלכי ארגון מחדש תפטר 550 עובדים – כך מסרה החברה אתמול (ג').

סיסקו הודיעה, כי בכוונתה להפסיק את פיתוח וייצור מצלמות הווידיאו פליפ (Flip), שהתבססו על רכישת חברת Pure Digital Technologies. רכישה זו בוצעה לפני כשנתיים, תמורת 590 מיליון דולרים.

אנליסטים ציינו, כי המהלכים הללו הם מחייבי המציאות, לאחר שערך המניה של החברה ירד ביותר מ-30% בארבעת הרבעונים האחרונים. בנוסף, מכירת המצלמות הניבה לחברה בכל שנתה הכספית 2010 רק 317 מיליון דולרים – נתון נמוך בהרבה מהמתוכנן.

במסגרת הארגון מחדש, בכוונתה של סיסקו למקד את פעילותה בעולם הארגוני ולא הצרכני-פרטי. בשל כך, היא תשקיע את משאבי המו"פ והמכירות שלה בעיסוקי הליבה שלה – בעולם התקשורת.

לפני ימים אחדים שלח ג'ון צ'יימברס, מנכ"ל החברה, מכתב לעובדים שבו נטל אחריות לכשלים הארגוניים, לעיכוב בקבלת ההחלטות ולהעדר המיקוד שלה. במכתבו הבטיח צ'יימברס לבצע "החלטות כואבות", על מנת להחזיר את סיסקו למסלול של צמיחה.

דוברת מטעם סיסקו סירבה למסור האם החברה ניסתה למכור את פליפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים