איציק בנבנישתי, בזק בינלאומי: "ככל שיחלוף הזמן והענן יוטמע בכל ארגון – השפעת המנמ"רים תגדל"

"אנחנו מצויים בפתח עידן מיחשוב הענן, והחשיבות של המנמ"רים להצלחת הארגון היא אדירה", אמר בנבנישתי, מנכ"ל החברה ● "עליכם, המנמ"רים, להיות מעורבים לא רק בחידושים טכנולוגיים, אלא להיכנס לתוך האסטרטגיה של החברות שלכם, להבין לאן הארגון רוצה להגיע ובעזרת כלי ה-IT השונים, BI ,CRM ועוד - להבין כיצד אתם יכולים לתרום קדימה לארגון"

"מיחשוב הענן הולך ותופס בארגונים. ככל שיחלוף הזמן והוא יוטמע בכל ארגון, כך תלך ותגדל ההשפעה והחשיבות של המנמ"רים בארגונים. כיום, הכול נסוב סביב המידע והטיפול והניהול בו. השינוי הגדול המגיע באמצעות הענן מביא תועלות רבות, בין השאר בטיפול במידע הרב", כך אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי.

בנבנישתי דיבר בפתח כנס 2011 KickOff, להשקת שנת הפעילות העסקית בענף ה-ICT הישראלי. במסגרת הכנס חולקו אותות הצטיינות בקטגוריה האישית למנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיות ומנהלי אבטחת המידע במשק הישראלי. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו בכירי הענף, מנכ"לי ארגונים וספקיות ה-IT, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדברי בנבנישתי, "המיחשוב הולך ותופס תאוצה ומביא להצלחת הארגונים שבהם הוא מוטמע. לפני 30 שנים, ארגונים עבדו בקצב מסוים ובדינמיקה מסוימת, אלא שאלה השתנו בחלוף השנים ועם התקדמות הטכנולוגיות". הוא הוסיף, כי "אנחנו מצויים בפתח עידן מיחשוב הענן, והחשיבות של המנמ"רים להצלחת הארגון היא אדירה. עליכם, המנמ"רים, להיות מעורבים לא רק בחידושים טכנולוגיים, אלא להיכנס לתוך האסטרטגיה של החברות שלכם, להבין לאן הארגון רוצה להגיע ובעזרת כלי ה-IT השונים, BI ,CRM ועוד – להבין כיצד אתם יכולים לתרום קדימה לארגון".

"מנמ"רים לא תמיד מבינים את העוצמה הטכנולוגית המצויה בידם", אמר בנבנישתי. הוא העיד על בזק בינלאומי, כי "האגף הטכנולוגי אצלי מבין לא רק בטכנולוגיה, אלא גם בכיוונים העסקיים, והוא אגף מוביל וסוחף את כל החברה".

הוא סיים באיחול ש-"תהיה שנה מדהימה לכלל המשק ולענף ה-IT בפרט".

דן זייצ'ק, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בבזק בינלאומי"היחס למיחשוב הענן השתנה"

דן זייצ'ק, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בבזק בינלאומי, אמר, כי "היחס למיחשוב ענן השתנה. השאלה כיום היא לא 'האם' אלא 'מתי'". לדבריו, "התזוזה לעבר הענן היא סוג של התפתחות, התקדמות מהעולמות המסורתיים. אלא שיש פער בין שירותי המיחשוב המסורתיים והענן, חסר שלב ביניים. על מנת שהשירות יתפוס והשימוש בו יהיה בקנה מידה מסחרי, הוא צריך להיות מוטמע בקרב 18% מלקוחות השוק. השירות של הענן עוד לא תפס, על אף שאנחנו ערוכים לתת אותו. יש לגשר על הפער, ובמסגרת זו – על הלקוחות הארגוניים להבין שהם צריכים לעשות זאת באופן המתאים להם ובקצב הנכון עבורם. ככל הנראה, לא יהיה מודל ענן אחד שיתאים לכולם בצורה סטנדרטית".

זייצ'ק הוסיף, כי "חסר כלי ניווט. מניתוח הסיטואציה שנמצאים בה, צריך לראות איך מנווטים ממקום למקום. אנחנו נותנים הכול במודל של שירות – IT as a Service. אנחנו מציעים ללקוחות מודל של אספקת יכולות טכנולוגיות בתחומי התקשורת, המיחשוב, התוכנה והשירותים העסקיים, כשירות המתאים את הפתרון הטכנולוגי לצורך העסקי, לצד יכולת גידול ככל שיידרש".

הוא סיים בציינו, כי "אנחנו עומדים לפני הרחבה נוספת של השירותים שנספק בענן. ברבעון הראשון נשלים, ככל הנראה, את הקמתו של ענן ציבורי, לאחר שיש לנו כיום יכולת לספק ענן פרטי וגם בן כלאיים. בסוף היום, מה שיקבע זה נוחות ורצון הלקוחות. אני מזמין אתכם להצטרף למסע אל הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים