בית המשפט בשבדיה דחה את הערעור של מפעילי Pirate Bay

לפי פסק הדין, "אתר Pirate Bay סיפק שירות שסייע לשיתוף בלתי חוקי של קבצים, ויש להעניש את מי שסיפקו את השירות" ● בית המשפט הגדיל את הקנס שהוטל על מפעילי האתר, אולם הוריד את תקופות המאסר שהושתו עליהם

בית המשפט לערעורים בשבדיה הותיר בסוף השבוע על כנו את פסק הדין נגד שלושה אנשים שמפעילים את אתר שיתוף הקבצים Pirate Bay. עם זאת, הוא קיצר את עונש המאסר שהוטל עליהם והגדיל את הקנס.

התביעה נגד מפעילי Pirate Bay הוגשה על ידי חברות מוזיקה ואולפני קולנוע גדולים, בהם Sony BMG ,EMI, יוניברסל (Universal Music) ו-Warner Brothers, במסגרת המאבק של הענף נגד שיתוף סרטים באינטרנט.

"בית המשפט לערעורים, בדומה לבית המשפט המחוזי, מצא שאתר Pirate Bay סיפק שירות שסייע לשיתוף בלתי חוקי של קבצים, ושיש להעניש את מי שסיפקו את השירות", נאמר בהודעה שפורסמה מטעם בית המשפט.

בערכאה הנמוכה יותר הוטל בשנה שעברה על מפעילי Pirate Bay עונש מאסר של שנה וקנס של כ-4.5 מיליון דולרים. בית המשפט לערעורים הגדיל את סכום הקנס לכ-6.5 מיליון, אך קיצר את תקופות המאסר שהוטלו על שלושת מפעילי האתר: פרדריק נייג' נשפט לעשרה חודשי מאסר, פיטר סנדה לשמונה חודשי מאסר וקארל לנדסטרום – לארבעה חודשים. מפעיל רביעי, גוטפריד סווארטהולם, לא לקח חלק בהליכים המשפטיים בשל מחלה, על פי ההודעה שפורסמה מטעם בית המשפט.

למרות ההליכים המשפטיים, האתר מוסיף לפעול, אולם מפעילה אותו חברה אחרת, שרשומה באיי סיישל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים