מתכנת סיני המציא ערכה שהופכת נגני iPod Touch למכשירי iPhone

הערכה, שמכונה Apple Peel 520, כוללת מעטפת שמתקינים על חלקו החיצוני של נגן iPod Touch, סוללה, חיבור לעמדת עגינה וכרטיס SIM לשיחות קוליות ● על פי מבחן שפורסם באתר Dailytech.com, יכולה הערכה להעניק עד חמש שעות של שיחה ו-120 שעות של המתנה ● המתכנת מסר, כי ייצור המוני של הערכה יחל רק לאחר שניתן יהיה לוודא, כי לא מופרות זכויות של קניין רוחני

מתכנת בן 22 שמתגורר בעיר שנזן שבדרום סין המציא ערכה שמסייעת להסב נגני iPod Touch למכשירי iPhone. הערכה, שמכונה Apple Peel 520, כוללת מעטפת שמתקינים על חלקו החיצוני של נגן iPod Touch, סוללה, חיבור לעמדת עגינה וכרטיס SIM לשיחות קוליות. אפשר להתקין גם תוכנה מיוחדת להתכתבות בהודעות SMS, אך כדי להוריד את יישומי התוכנה הנחוצים – יש לפרוץ את הנגן.

על פי מבחן שפורסם באתר Dailytech.com, יכולה הערכה להעניק עד חמש שעות של שיחה ו-120 שעות של המתנה. באתר CNN ערכו עם הממציא, שמכונה Maxpy ומסרב לשוחח בטלפון, ראיון באמצעות תוכנת המסרים המיידיים QQ, שזוכה לפופולריות רבה בסין. Maxpy הסביר, כי פיתח את הגאדג'ט משום ש-"אני אוהב את iPhone, אבל בסין המכשיר יקר מדי". מחירו של מכשיר iPhone בסין עומד על בין 588 ל-740 דולרים, בעוד שנגני iPod Touch עולים כ-235 דולרים. ערכת Apple Peel מוצעת תמורת 57 דולרים.

אנליסטים מעריכים, כי מכשירי iPhone מזויפים שמציפים את השוק האפור בסין פוגעים במכירות של הטלפונים החכמים מתוצרת אפל במדינה. ליאו וונג, מייסד Mobile 2.0 forum, ציין, כי "מי שיכול היה להרשות לעצמו מכשיר iPhone כבר עשה זאת, אבל מכשירי iPhone 'רשמיים' הם יקרים מדי". Maxpy סיפר, כי עד כה נמכרו כ-150 ערכות Apple Peel דרך אתר הסחר האלקטרוני Taobao.com. הוא מסר, כי ייצור המוני של הערכות יחל רק לאחר שניתן יהיה לוודא, כי לא מופרות זכויות של קניין רוחני.

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרק

    רכשתי את המכשיר ואני לא יודע מהיכן ניתן להוריד את האפליקציות להתקשר ולסמס. אשמח אם תוכל לעזור לי בנושא. יש לי אייפוד 3 ואפל פיל 520 תודה מראש מרק

אירועים קרובים