לינקדין רוכשת חברה שפיתחה טכנולוגיה לדליית פרטים רלוונטיים מנתונים

הרשת החברתית לאנשי עסקים הודיעה, כי היא רוכשת את mSpoke, שפיתחה טכנולוגיה לנבירה בכמויות גדולות של נתונים ודליית הפרטים ● "הטכנולוגיה שפיתחה החברה הנרכשת תסייע לסנן הודעות וידיעות חדשותיות שמשתפים המשתמשים ברשת", אמר ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדין ● התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו

רכישה ראשונה של חברה על ידי לינקדין (LinkedIn): החברה שמפעילה את הרשת החברתית לאנשי עסקים הודיעה, כי היא רוכשת את חברת mSpoke מפיטסבורג, שפיתחה טכנולוגיה לנבירה בכמויות גדולות של נתונים ודליית הפרטים הרלוונטיים. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו. כך או כך, נמסר, כי שני המייסדים של mSpoke יצטרפו ללינקדין.

"הטכנולוגיה שפיתחה החברה הנרכשת תסייע לסנן הודעות וידיעות חדשותיות שמשתפים המשתמשים ברשת", אמר ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדין. "כמו כן, היא תסייע לשפר את מנוע ההמלצות על אנשים, משרות ותכנים". הוא ציין, כי "זה אחד היעדים העיקריים שלנו. אנחנו משקיעים משאבים רבים של מחקר ופיתוח בתחום זה".

לדברי וויינר, בחשבון הבנק של לינקדין, שהיא חברה פרטית, מופקדים כ-76 מיליון דולרים שגויסו בשנת 2008, והרכישה מומנה מתזרים המזומנים השוטף של החברה, שהכנסותיה מגיעות מפרסום ושירותי פרימיום. וויינר הוסיף, כי ההכנסות והרווחים של החברה גדלו השנה בקצב  מואץ, וכי מאז אפריל נוספו לרשת עשרה מיליון חברים חדשים. ברשת לינקדין חברים כיום יותר מ-75 מיליון בני אדם ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים