ספירנט רכשה את יחידת הטכנולוגיה של רדויז'ן הישראלית תמורת 85 מיליון שקלים

היחידה הנרכשת, שממוקמת בתל אביב, עוסקת בפיתוח תשתיות תוכנה ובדיקות מוצרי V2oIP ● העסקה צפויה להיסגר סופית בחודשיים הקרובים

ספירנט (Spirent) הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את יחידת הטכנולוגיה של רדויז'ן תמורת 25 מיליון דולר (כ-85 מיליון שקלים). העסקה כפופה לתנאי הסגירה המקובלים וצפויה להיסגר סופית בתוך 30 עד 60 יום.

היחידה הנרכשת, שממוקמת בתל אביב, עוסקת בפיתוח תשתיות תוכנה ובדיקות מוצרי V2oIP. היא מציעה חבילה מלאה של תשתיות פיתוח וכלי בדיקות עבור מוצרים ורשתות תקשורת לקול ולווידיאו, באמצעות האינטרנט (V2oIP). רדויז'ן היא חברה בת של אוויה (Avaya).

הפתרונות של חטיבת הטכנולוגיה של רדויז'ן נמצאים בשימוש ארגוני מו"פ ברחבי העולם ומסייעים כיום במימוש רוב ההטמעות של העברת קול וחוזי מעל רשת האינטרנט, כך על פי היחידה עצמה.

מספירנט נמסר כי היא תמשיך לקיים את קו המוצרים והשירותים של היחידה. אווייה, באמצעות רדויז'ן, תמשיך להשתמש בתשתיות של היחידה במסגרת מוצרי התקשורת שלה.

אריק הצ'ינסון, מנכ"ל ספירנט, אמר כי "כבר כיום מהוות בדיקות VoLTE מרכיב קריטי בפתרונות רבים שלנו. הצירוף של יחידת הטכנולוגיה של רדויז'ן עתיד להרחיב את קו מוצרי הבדיקה של ספירנט באופן שיוכל לענות על צרכי הלקוחות שלנו, החל מהשלבים המוקדמים של תהליך הפיתוח ועד שלב ההטמעה, תוך חיסכון שנות עבודה רבות בזמן פיתוח ובעלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים