שירותי בריאות כללית מטמיעה את פתרון הגלישה המאובטחת של ג'טרו; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון של ג'טרו מקבוצת אומניטק מפריד בין רשתות פנים-ארגוניות לאינטרנט הכללי, מבצע ניטור קבוע ומביא לשקיפות מלאה מול משתמשי הקצה

שירותי בריאות כללית החלה בהטמעת פתרון גלישה מאובטחת באינטרנט של ג'טרו (Jetro) הישראלית מקבוצת אומניטק. ההטמעה החלה במחצית השנייה של 2013 ותסתיים השנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

פתרון Jetro Secure Browsing מאפשר את הגלישה המאובטחת על ידי שימוש בהפרדת רשתות פנים-ארגוניות מרשת האינטרנט, ניטור קבוע ושקיפות מלאה מול משתמשי הקצה. בסופו של הפרויקט, פתרון אבטחת המידע יהיה בשימוש של אלפי עובדי הכללית.

דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות ושירות באגף מיחשוב ומערכות מידע של שירותי בריאות כללית, אמר כי "בשנים האחרונות עולה המגמה של הפרדת הרשתות הפנים ארגוניות מהאינטרנט. בעבר, ארגונים שרצו לבצע את ההפרדה הקימו עבור המשתמש עמדה פיזית נוספת לגלישה באינטרנט או אפשרו גלישה חלקית, תוך חסימה של גישה לאתרים כגון רשתות חברתיות, ג'י-מייל (Gmail) ואתרי מחקר. כיום, כאשר האינטרנט הפך להיות כלי עבודה משמעותי למספר רב של עובדים בארגון, לא ניתן לוותר על גישה לאתרים אלה".

יצחקי הוסיף כי "האתגר המרכזי ביישום פתרון גלישה מאובטחת היה צריכת רוחב פס מינימלית תוך שמירה על חוויית המשתמש ותמיכה בריבוי דומיינים ובגלישה באינטרנט מאתרים מרוחקים, כגון בתי חולים". לדבריו, "הפתרון משפר את רמת אבטחת המידע, מאפשר 'הלבנה' מרכזית ומאובטחת של קבצים מהאינטרנט, מרחיב את כמות האתרים הפתוחים בפני המשתמש ומביא לחסכון פוטנציאלי בעמדות ADSL המותקנות כיום בסניפים הפזורים בכל הארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים