קומטאץ' הישראלית תטמיע פתרונות הגנה לדואר אלקטרוני ב-Web.com; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת ההטמעה תספק קומטאץ' פתרונות אנטי-ספאם למיילים נכנסים ויוצאים, כמו גם שירות לאיתור מתקפות וירוסים באמצעות תוכנות זדוניות שמועברות בדואר אלקטרוני ● השירותים פועלים באמצעות Commtouch GlobalView Cloud, שמנתח יותר מ-12 מיליארד טרנזקציות ביום ומפיק מידע לגבי איומי אבטחה

קומטאץ' (Commtouch) הישראלית תטמיע את פתרונות ההגנה לדואר האלקטרוני שלה ב-Web.com – חברה שמספקת שירותי אינטרנט ופתרונות שיווק מקוונים לעסקים קטנים. היקף ההסכם לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות תשלב קומטאץ' את פתרונות ההגנה שלה בתשתית הדואר האלקטרוני של Web.com, שמשרתת מיליוני לקוחות. אחד הקריטריונים שהטו את הכסף לטובת קומטאץ' היה, על פי Web.com, שיעורי הזיהוי הגבוהים, תוך הימנעות מזיהוי שגוי.

יצוין, כי במסגרת ההטמעה תספק קומטאץ' כמה שירותים: אנטי-ספאם למיילים נכנסים – פתרון שמספק חסימה בזמן אמת של דואר זבל ומתקפות פישינג בכל שפה או פורמט; אנטי-ספאם למיילים יוצאים – פתרון שחוסם ומזהה את המקורות של יותר מ-99% מדואר הזבל היוצא ומונע את העלות ואי הנוחות שנגרמות בעקבות סיווג שגוי של כתובות IP ברשימות שחורות; ואיתור מתקפות וירוסים – שירות שמספק הגנה בזמן אמת למשתמשים מפני תוכנות זדוניות שמועברות בדואר אלקטרוני.

השירותים פועלים באמצעות Commtouch GlobalView Cloud, שמנתח יותר מ-12 מיליארד טרנזקציות ביום ומפיק מידע לגבי איומי אבטחה קיימים וחדשים. מידע זה משמש בסיס לקבלת החלטות האם לחסום מעבר של דואר אלקטרוני או להתיר אותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים