סרט ביוגרפי על חייו של סטיב ג'ובס יוצג בבכורה עולמית בפסטיבל סאנדנס, שיתקיים בחודש הבא

jOBS, הביוגרפיה הקולנועית הראשונה על המייסד האגדי של אפל, תוקרן בערב הנעילה של הפסטיבל, שיתקיים ב-27 בינואר ● הסרט מספר על השנים 1971-2000 בחייו של מייסד אפל, שבהן הקים את החברה, סולק ממנה, ייסד את חברת המחשבים NeXT ואת פיקסאר ואז שב לאפל, לאחר שזו רכשה ממנו את NeXT ● כוכב הסרט הוא אשטון קוצ'ר, שמגלם את דמותו של ג'ובס, ולצידו משחקים, בין היתר, מת'יו מודין וג'וש גאד

הסרט הביוגרפי הראשון שנעשה על חייו של מייסד אפל (Apple) האגדי, סטיב ג'ובס, יוצג בחודש הבא בפסטיבל סאנדנס. השחקן שיגלם את דמותו של ג'ובס בסרט הוא אשטון קוצ'ר.

מארגני הפסטיבל הודיעו אתמול, כי הסרט, jOBS שמו, יוצג בליל הנעילה של הפסטיבל, 27 בינואר, וכי תהיה זו הקרנת הבכורה של הסרט בעולם. הוא יוקרן בפסטיבל תחת קטגוריית הקרנות בכורה של סרטים שאינם מועמדים לתחרות.

הסרט מספר על השנים 1971-2000 בחייו של מייסד אפל, שבהן הקים את החברה, סולק ממנה, ייסד את חברת המחשבים NeXT ואת פיקסאר ואז שב לאפל, לאחר שזו רכשה ממנו את NeXT.

צילומי הסרט החלו ביוני השנה בבית משפחת ג'ובס.

שחקנים נוספים שמשתתפים בסרט, לצדו של קוצ'ר, הם מת'יו מודין בתפקיד מנכ"ל אפל בעבר, ג'ון סקאלי, ג'וש גאד כסטיב ווזניאק, שותפו של ג'ובס לייסוד אפל ואנה או'ריילי בתפקיד כריס-אן ברנאן, חברתו של ג'ובס ואמה של בתו, ליסה. כן משתתפים בו ג'יי.קיי סימונס וקווין דאן, בתפקידי המשקיע ארתור רוק ומנכ"ל אפל בעבר, ג'יל אמיליו, בהתאמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים