מהשבוע הבא: סמסונג גלאקסי S3 יימכר בישראל

המכשיר, שמחירו עדיין לא ידוע, יימכר החל מה-6 ביוני על ידי מפעילות הסלולר סלקום, פלאפון, פרטנר ומירס (הוט מובייל) ● הדגם שיימכר בישראל יכלול נפח של 16 מגה-בייט וגרסה 4.0 של מערכת ההפעלה אנדרואיד, מגוירת לעברית ● עוד יכלול המכשיר מעבד ארבע-ליבתי במהירות 1.4 ג'יגה-הרץ ומסך AMOLED גדול של 4.8 אינץ', וכן טכנולוגיות ייחודיות שסמסונג פיתחה: S-Voice להפעלה קולית, אפשרות לטעינה אלחוטית, Smart Stay לזיהוי תנועות עיניים הגורמת לכיבוי המסך כאשר המשתמש מסיר את עיניו ממנו, ועוד

גלאקסי S3, שעוקב אחר תנועות עיניו של המשתמש ומונע את החשכת המסך, מושק היום (ג') ב-28 מדינות באירופה והמזרח התיכון, כולל ישראל. אם לא יהיו עיכובים בלתי צפויים – הוא יחל להימכר על ידי מפעילות הסלולר סלקום, פלאפון, פרטנר ומירס (הוט מובייל) וגם בחנויות סמסונג (Samsung) ביום שלישי הבא, 6 ביוני – כך הודיעה סאני, יבואנית המכשירים בישראל, במסיבת עיתונאים שהתקיימה ביפו.

מחיר המכשיר בישראל עדיין לא ידוע, וייחשף בסמוך לתחילת המכירה. באשר לחששות מעיכוב בשל אישור סוג על ידי משרד התקשורת, אמר דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני, כי הוגשה אתמול בבוקר בקשה לאישור סוג. לדבריו, "אני מניח שמחר בבוקר כבר נקבל את האישור".

הדגם שיימכר בישראל יכלול נפח של 16 מגה-בייט וגרסה 4.0 של מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), מגוירת לעברית. הגלאקסי S3, מכשיר הדגל של סמסונג שנחשב לאחד הסמארטפונים המתקדמים בשוק, הוא בעל מעבד ארבע-ליבתי במהירות 1.4 ג'יגה-הרץ, ומסך AMOLED גדול של 4.8 אינץ'. הוא כולל מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 2 מגה פיקסל, שבבי NFC,בלוטות' 4 ו-GPS.

מועד ההשקה אינו מקרי, וקשור בוודאי לשאיפה של סמסונג לרכוב על גל ההצלחה של מכשיריה בשנתיים האחרונות. כך, תנסה סמסונג להגדיל עוד את הפער בינה לבין אפל (Apple), ולהקדים את ההשקה הצפויה של דגם ה-iPhone החדש, שתתרחש לפי דיווחים שונים ברבעון השלישי של השנה. בסמסונג מקווים, כי הוא יימכר עוד יותר מקודמיו, ה-S1 וה-S2. על פי החברה, בשנה האחרונה נמכרו בישראל 800 אלף מכשירי גלאקסי, מתוכם 250 אלף מדגם S1, ו-280 אלף מדגם S2. בסך הכל מכרה סמסונג בעולם 44.5 מיליון סמארטפונים בחודשים ינואר-מרץ, מה שהעלה אותה לנתח שוק עולמי של 30.6% (לעומת 24.1% של אפל עם ה-iPhone).

עוד כולל המכשיר טכנולוגיות ייחודיות שסמסונג פיתחה, כמו S-Voice להפעלה קולית, המתחרה בסירי של אפל (לא תתמוך בעברית), אפשרות לצפות בסרטונים תוך כדי קריאת מיילים, אפשרות לטעינה אלחוטית באמצעות אביזר נוסף, טכנולוגיית Direct Call המאפשרת על ידי הצמדה לאוזן חיוג אוטומטי לשיחה שלא נענתה או בתגובה להודעת SMS, טכנולוגיה לזיהוי תמונות שמאפשרת לתייג ולשתף תמונות, טכנולוגיה בשם Smart Stay לזיהוי תנועות עיניים, הגורמת לכיבוי המסך כאשר המשתמש מסיר את עיניו ממנו, או משאירה אותו דלוק לזמן ארוך יותר אם המשתמש מביט במסך, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים