כל חדשות ה-ICT של אנשים ומחשבים – עכשיו גם ב-iPhone

באמצעות אפליקציה חדשה שעלתה השבוע ל-App Store של אפל, מציעה קבוצת אנשים ומחשבים את כל החדשות, הכתבות, הסקירות והמאמרים מ-pc.co.il ו-DailyMaily - ישירות על צג ה-iPhone או ה-iPod Touch שלכם ● האפליקציה, שאופיינה והוקמה על ידי חברת GreenShpits, אף כוללת אפשרות להוספת כתבות לרשימת המועדפים, לשם קריאה בשלב מאוחר יותר - ללא צורך בחיבור לאינטרנט ● האפליקציה החדשה מוצעת להורדה ללא תשלום

במסגרת אירועי שנת ה-30 להקמתה, השיקה השבוע קבוצת אנשים ומחשבים – The People אפליקציה חדשה למכשירי iPhone ו-iPod Touch. האפליקציה המעוצבת מציעה את כל החדשות, הכתבות, הסקירות והמאמרים מפורטל הקבוצה, pc.co.il והניוזלטר היומי שלה, DailyMaily.

באפליקציה החדשה, שאופיינה והוקמה על ידי חברת GreenShpits, תוכלו למצוא את כל חדשות ההיי-טק, המיחשוב, הטלקום והטכנולוגיה – ישירות בכף ידכם. בין היתר, מאפשרת האפליקציה לקבל את המידע העדכני ביותר בנושאי המיחשוב השונים בכל מקום ובכל זמן. האפליקציה, שזמינה כעת ב-App Store של אפל (Apple), אף כוללת אפשרות להוספת כתבות לרשימת המועדפים, לשם קריאה בשלב מאוחר יותר – ללא צורך בחיבור לאינטרנט. האפליקציה עוצבה בצורה נקייה ונוחה, ומתאימה במיוחד לקריאה של כתבות ולשימוש ארוך.

קבוצת אנשים ומחשבים מזמינה גם אתכם לקרוא את הידיעות שמעסיקות את קהילת מנהלי מערכות המיחשוב והמידע, מנהלי התקשורת והרשתות, אנשי העסקים, היזמים, מנהלי הפיתוח ואנשי המפתח בארגונים.

להורדת האפליקציה החדשה של אנשים ומחשבים ללא תשלום.

GreenShpits היא חברת פיתוח אפליקציות שהוקמה על ידי שני חברי ילדות – ג'ו גרין ואייל שפיץ, ושמה לה למטרה להביא את בשורת האפליקציות לישראל. אחת מהאפליקציות הראשונות שפיתחו GreenShpits הייתה משחק מטקות שעדיין מככב ב-App Store. האפליקציה מאפשרת לשני מכשירים לתקשר ביניהם באופן המדמה משחק מטקות – יחד עם רעש הכדור והערות בכל פעם שאחד המשתתפים לא מצליח "להכות" בכדור בזמן.

כיום GreenShpits מספקת שירותי פיתוח אפליקציות לאנשים פרטיים ולחברות בארץ ובעולם ובעלת למעלה מ-50 אפליקציות בחנות של אפל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג'קי

    חשוב שתהיה אפשרות לתגובות ישירות מהאייפון או אפילו שילוב עם פייסבוק למעשה מדוע שלא תשימו את כל העדכונים בדף שלכם בפייסבוק? פייסבוק ממילא זמין בצורה נוחה בכל המכשירים הניידים...

  2. זיו

    מצוין וברוכים הבאים לשכבת האתרים המכבדים את עצמם ע"י אפליקציה לסמארטפון. אבל... למה אתם האפליקציה היחידה בעולם שמשתמשת בפונט הכל-כך מיושן דייויד?!

אירועים קרובים