גוגל אנליטיקס יפסיק לתמוך באקספלורר 8

השירות לניטור תנועה ופעולות גולשים יפסיק לתמוך בדפדפן מבית מיקרוסופט, על אף העובדה שהוכתר באחרונה כגרסה הפופולרית ביותר בעולם ● "אנחנו כמובן נמשיך למדוד טראפיק מדפדפני IE8 לאתרי המשתמשים בשירות", נמסר מצוות גוגל אנליטיקס בבלוג הרשמי שלו

17/09/2013 10:59

גוגל אנליטיקס (Google Analytics), הכלי השימושי לניטור תנועה ופעולות גולשים, יפסיק לתמוך באינטרנט אקספלורר 8 (Internet Explorer 8) עד סוף השנה הנוכחית. "אנחנו רוצים להאיץ את הקצב בו אנו מחדשים את תכונות המוצר", נמסר מצוות גוגל אנליטיקס בבלוג הרשמי שלו.

על פי נתונים של חברת המחקר StatCounter, הדפדפן המדובר מבית מיקרוסופט (Microsoft), שהושק ב-2009, מחזיק בנתח שוק של 8%. אינטרנט אקספלורר 10, הגרסה החדשה ביותר של הדפדפן, שולטת ב-11% משוק הדפדפנים, ואילו IE9, שהושקה במרץ 2011, נמצאת בשימוש אצל 5% בלבד.

הדעיכה של IE8, יש לציין, היא תופעה חדשה יחסית. כך, לפי נתוני חברת המחקר, הדפדפן היה בשימוש בקרב 13.5% מכלל המשתמשים עד לפני שנה.

מנגד, NetMarketShare, חברת המחקר שבוחנת צפיות ייחודיות בדפי אינטרנט, מציגה תמונה אחרת לחלוטין: גרסה 8 של אינטרנט אקספלורר נמצאת בשימוש בקרב 21.65% מהגולשים – נתון שמציב אותה במקום הראשון בעולם מבחינת היקף המשתמשים.

עוד נכתב בהודעה הרשמית של גוגל אנליטיקס, כי "אנחנו כמובן נמשיך למדוד טראפיק מדפדפני IE8 לאתרי המשתמשים בשירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים