האם שוטרי ניו יורק יתחמשו במשקפיים?

יחידת המודיעין והניתוח במשטרת התפוח הגדול בודקת את השימוש במשקפי גוגל ● לחברה עצמה אין קשר לניסוי, הודיע דובר מטעמה

יחידת המודיעין והניתוח של משטרת ניו יורק קיבלה לאחרונה כמה זוגות של משקפי גוגל גלאס, ובימים אלה היא מנסה לבדוק ולהעריך בימים אלה האם הם יתאימו לשימוש במלחמה נגד טרור ופשע.

קיבלתנו כמה זוגות של משקפי גוגל, ואנו מנסים אותם ובודקים האם יש להם ערך כלשהו בחקירות, בעיקר למטרות של סיור", נמסר ממשטרת ניו יורק. "אנו בוחנים איך הם עובדים".

דובר של גוגל (Google) אמר כי החברה אינה עובדת עם רשויות לאכיפת חוק על הפרויקט, וכי משטרת ניו יורק רכשה את המשקפיים באמצעות תוכנית Google Glass Explorer. "התוכנית כוללת אנשים מכל המקצועות והמגזרים, כולל רופאים, כבאים ועוד. כל אחד יכול להירשם לתוכנית, בתנאי שהוא תושב ארה"ב ומעל גיל 18", ציין הדובר.

חזרה למשטרת ניו יורק, שם גורמים רשמיים אומרים כי עדיין מוקדם לדבר על כך. כמה אנשים מקהיליית המודיעין טוענים שזה יכול להיות אביזר מסייע בניהול החיים לגיקים, אבל מוגבל ביכולותיו בסיוע בהיבטים של חקירות או בילוש. "יעילות השימוש במשקפיים בקרב גורמי אכיפת החוק והמודיעין מוטלת בספק", ציין איש CIA לשעבר, אבל כבר קרה שטעינו בעבר".

גורמים במשטרת ניו יורק רואים זאת אחרת: "אנו חושבים שזה יכול לעזור במבצעי סיור בעיר ניו יורק. עוד נראה", ציין גורם רשמי של המשטרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים