מנכ"ל חדש לאינטל: ה-COO בריאן קרזניץ'

קרזניץ' בן ה-52 ייכנס לתפקידו בישיבה השנתית של בעלי המניות של החברה, שתתקיים ב-16 במאי ● הוא יחליף את פול אוטליני, שיעזוב את אינטל אחרי כ-40 שנה ● קרזניץ' עובד בחברה כ-20 שנה, ובניגוד לאוטליני שהגיע מרקע שיווקי, הוא איש טכני שהחל את דרכו בחברה כמהנדס ● עוד הודיעה אינטל על מינויה של רנה ג'יימס לנשיאת החברה

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל

אינטל (Intel) הודיעה הערב (ה') כי מועצת המנהלים שלה בחרה פה אחד בבריאן קרזניץ' למנכ"ל החדש של החברה. קרזניץ' בן ה-52, שמשמש מאז ינואר 2012 כמנהל התפעול הראשי (COO) של אינטל, יחליף את פול אוטליני, וייכנס לתפקידו בישיבה השנתית של בעלי המניות של החברה, שתתקיים ב-16 במאי.

קרזניץ' הוא המנכ"ל השישי בתולדות החברה. בתפקידו האחרון היה אחראי לכ-50 אלף עובדים בתחומים כמו קבוצת הטכנולוגיה והייצור של אינטל, קבוצת פתרונות ה-NAND, משאבי אנוש, IT ועוד. הוא עובד בחברה כ-20 שנה, ומזכיר בכך במידת מה את אוטליני, שעבד באינטל 32 שנים לפני שמונה למנכ"ל במקומו של קרייג בארט. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין השניים: אוטליני הגיע מרקע שיווקי ואילו קרזניץ' הוא איש טכני, שהתחיל את דרכו כמהנדס בחברה והתקדם בשורותיה עד שהצטרף להנהלתה הבכירה. ב-2010 הוא מונה למנהל הייצור העולמי של אינטל, והיה האחראי הראשי על כל המפעלים ופעילות ייצור השבבים של החברה.

"אני מרגיש כבוד רב לקבל את ההזדמנות להוביל את אינטל", אמר קרזניץ' לאחר ההחלטה. "יש לנו נכסים מדהימים, כשרון עצום ומורשת חסרת תקדים של חדשנות וביצוע. אני מחכה לתחילת העבודה עם הקבוצה המובילה והעובדים שלנו ברחבי העולם, כדי להמשיך את המורשת הגאה שלנו, תוך תנועה מהירה אף יותר אל האולטרה-ניידות, שתוביל את אינטל לעידן הבא".

"בעקבות תהליך בחירה מעמיק וממוקד, מועצת המנהלים שמחה להודיע כי קרזניץ' יוביל את אינטל בתהליך ההגדרה של דור הטכנולוגיה הבא ויעצב את עתיד המיחשוב", אמר אנדי בריאנט, יו"ר אינטל. "בריאן הוא מנהיג נחוש ובעל להט לטכנולוגיה, וכן הבנה מעמיקה של עסקינו. היסטוריית הביצועים והמנהיגות האסטרטגית שלו, המתווספים לגישתו המפוכחת לפתרון בעיות הם שקנו לו את ההערכה מצד העובדים, הלקוחות והשותפים ברחבי העולם. הוא ניחן בצירוף הנכון של ידע, העמקה וניסיון בכדי להוביל את החברה בתקופה זו של שינויים מהירים בטכנולוגיה ובתעשייה".

עוד הודיעה אינטל על מינויה של רנה ג'יימס לנשיאת החברה, שתיכנס גם היא לתפקידה החדש בישיבת בעלי המניות השנתית. ג'יימס (48) הייתה יושבת הראש של חברות התוכנה של אינטל, מק'אפי (McAfee) ווינד ריבר (Wind River) ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים