סייבר
מערך הסייבר מזהיר: האקרים פרו-איראנים יפתחו במתקפה נגד ישראל
ההאקרים ינצלו את התקופה שסביב יום ירושלים - האיראני והישראלי - וצפויים לתקוף את ישראל בסייבר ● לדברי המערך, "ההישענות המוגברת על טכנולוגיה בעקבות משבר הקורונה יצרה משטח תקיפה רחב, שעלול להיות מנוצל על ידם"
מחקר: רוב המתקפות מסתננות בהצלחה ל-IT בארגון – בלי להתגלות
על פי פייראיי, רק רבע מהמתקפות שהסתננו בהצלחה - זוהו ● שליש בלבד מהמתקפות זוהו על ידי כלי אבטחה ● רק 9% מההתקפות הביאו ליצירת התראה
בפחות מחודש: עלייה של 30% במתקפות סייבר הקשורות לקורונה
לפי דו"ח שמפרסמת היום צ'ק פוינט, מדי שבוע מתרחשות 192 אלף מתקפות סייבר הקשורות בקורונה ● 20 אלף דומיינים חדשים הקשורים לקורונה הוקמו בשלושת השבועות האחרונים, מתוכם 3,400 חשודים כדומיינים זדוניים
האקרים גנבו חצי טרה-בייט של נתונים מפלטפורמת הפיתוח גיטהאב
קבוצת ההאקרים "הציידים הנוצצים" גנבו את הנתונים מהפלטפורמה שבבעלות מיקרוסופט והציעו אותם למכירה ● חוקרים מעריכים כי לא נגרם נזק ממשי ● במיקרוסופט אישרו את דבר הפריצה
"המרדף אחר פושעי הסייבר הוא כמו ניסיון לפגוע במטרה נעה"
"נדרשת בינה מלאכותית ברמה חדשה לטובת הכרת התבניות שלפיהן פועלים ההאקרים, כי בטכניקות המיינסטרים הרגילות חסרים רמזים עדינים", אמר מארק גזית, מנכ''ל תטה ריי
"חשש לדליפת מידע מהמכונים הרפואיים והמרפאות"
כך לפי דו''ח ביקורת של הרשות להגנת הפרטיות
איראן תקפה בסייבר חברת פארמה שמפתחת טיפול בקורונה
ההאקרים התחזו לעיתונאים ושלחו מיילים לעובדי החברה, גיליאד, במטרה לגנוב את הסיסמאות שלהם ● קלירסקיי הישראלית היא שחשפה את המתקפה
פורטינט התחילה את השנה ברגל ימין: זינוק בהכנסות וברווח
למרות הקורונה - ואולי בעצם בגללה, עקב הצורך הגדל בפתרונות סייבר - החברה עקפה את תחזיות האנליסטים, והציגה גידול של 22% בהכנסות וזינוק של כמעט 80% ברווח הנקי ● עם זאת, הרווח הנקי כולל סעיף חד פעמי של קניין רוחני, ובלעדיו הוא היה עולה ב-29%



