סייבר
גוגל הודיעה: נמחק את נתוני המיקום והחיפוש שלכם
הענקית בישרה על שינוי במדיניותה בכל הנוגע באיסוף נתוני המשתמשים מטעמה ● "היום אנו משנים את נוהלי שמירת הנתונים כדי להפוך את המחיקה אוטומטית לברירת המחדל עבור הגדרות הפעילות הליבה שלנו", הודיע המנכ"ל, סונדר פיצ'אי, בפוסט
הממשלה אישרה: השב"כ יוכל להמשיך במעקבים – בגלל הקורונה
השרים אישרו פה אחד את חוק האיכונים, שמאפשר לעקוב אחרי חולי קורונה ואנשים שהיו במגע אתם ● ההחלטה התקבלה למרות התנגדות השב"כ ועל אף שבדיון שהתקיים אתמול (ג') בוועדת החוץ והביטחון הוצעו חלופות
נחשפה קבוצת האקרים שגנבה 70 מיליון דולר מבורסות קריפטו בישראל
על פי קלירסקיי הישראלית, מאות מיליוני דולרים נגנבו על ידי קבוצת פשיעת סייבר מזרח אירופית בשם CryptoCore, שערכה מתקפות על בורסות קריפטו מובילות בארץ ובעולם
ארה"ב: האקרים חשפו מסמכים סודיים של המשטרה וה-FBI
קבוצה אקטיביסטית בשם DDoSecrets פרסמה יותר ממיליון קבצים מסווגים בנפח 269 קילו בייט – מהם 3,000 בסיווג ''סודי ביותר'' ● הפרסום קשור בעקיפין למחאת חיי השחורים חשובים
שנתיים לאחר שפורסם התזכיר: חוק הסייבר יוגש לממשלה בעוד חודשיים
ח"כ עפר שלח: "החוק היה צריך להיות מוכן מזמן. חבל שנזכרים בו רק אחרי טראומה דוגמת המתקפה על מתקני המים" * משרד מבקר המדינה: "חוסר בנהלים ופקודות מבצע, פערים באבטחה, פערים בדיווח למערך הסייבר ואי תיקון ליקויים"
80 אחוזים ממתקפות הסייבר בתקופה האחרונה – קשורות לנגיף הקורונה
כך עולה מנתונים שאספה חברת קונפידס ● רם לוי, המנכ"ל: "בישראל, ככל הידוע מרבית ההתקפות לא היו קשורות לקורונה, אולם היו מקרי התקפה וכופר - התקשורת בארץ הייתה יציבה ואיפשרה לכולם לעבוד"
אמנסטי: "מרוקו ריגלה אחרי עיתונאי עם כלי NSO"
הארגון מצא ראיות לכך שלצורך המתקפה נעשה שימוש בטכנולוגיית הזרקת רשת של חברת הסייבר ההתקפי הישראלית ● זאת, לאחר שהחברה התחייבה למנוע שימוש במוצריה לפגיעה בזכויות אדם ● NSO: "נבדוק את הטענות"
"הבלוקצ'יין מאפשר לעשות ניתוחים חוצי ארגונים"
כך לדברי גבי זודיק, דירקטור עולמי למחקר בלוקצ'יין ופלטפורמות IoT, יבמ, שציין כי למרות שהניתוחים הם חוצי ארגונים, הם גם נעשים בצורה ששומרת על המידע הפרטי של החברות. תוך עמידה בכללי הפרטיות



