תוכן שיווקי

קרוב-רחוק מודל 2021 – עובדים רחוק ומרגישים קרוב בעזרת כלים דיגיטליים

05/01/2021 09:19
גיל דורון, מנהל מחלקת WEB, אלעד מערכות תוכנה. צילום: ויקטור לוי

אין ספק שווירוס הקורונה שיבש המון תכניות. חברות שלא השכילו להתאים את עצמן קרסו, עסקים גדולים שעבדו עם חנויות פיזית היו צריכים לבצע התאמות, וחברות שהיו בדיגיטל הגדילו את העוצמה בדיגיטל. ומיקרוסופט – עזרה להם בכך.

הקורונה הכריחה את כל בעלי החברות, בעולם כולו, לבצע התאמות. גיל דורון, מנהל מחלקת WEB בחברת התוכנה אלעד, עוזר לעסקים וחברות לבצע את המעבר לדיגיטל: "הקורונה הכריחה את בעלי העסקים לקבל על עצמם מציאות חדשה", הסביר גיל. "חברות שלא התאימו עצמן לתנאים החדשים, נפגעו בצורה משמעותית. הכלים של אופיס 365 של מיקרוסופט מאפשרים כיום לעובדים לעבוד מרחוק באותה יעילות שהייתה להם במשרד, ולפעמים אף יותר ממנה, מה שבעבר לא היה אפשרי".

הקורונה שינתה את סביבת העבודה המודרנית. צילום אילוסטרציה: BigStock

הקורונה שינתה את סביבת העבודה המודרנית. צילום אילוסטרציה: BigStock

שיפור ואוטומציה של תהליכים קיימים בחברה

עם Power Automate בשילוב PowerApps, ניתן להגדיר תהליכים קבועים בחברה, כמו תהליכי גיוס או סיום תעסוקה של עובד, טפסים דיגיטליים, הזמנות, אישורי רכש ועוד. הכל בעזרת סט פעולות פשוט. החל מפעולות יומיות, כגון פתיחת משתמש והקמת תיבת אימייל, ועד לפעולות מורכבות יותר כמו אישורי תכנית עבודה שנתיים או חתימה דיגיטלית על טופס הסכם סודיות. גם תהליך ראיון העבודה הפך דיגיטל-פרנדלי וניתן לבצע אותו דרך Teams, Forms ותוכנות נוספות.

ניטור וייעול מערכות קיימות

באמצעות Power BI ובלחיצת כפתור אחת ניתן לדעת את מצב המכירות, התפוקה, תקציב השיווק ועוד. ויותר מזה, באמצעות כלים חכמים ניתן גם לבצע פעולות המשפרות את היעילות של אי אלו פרמטרים קריטיים. אינטליגנציה מלאכותית של Power BI, בשילוב אנליסטים מהשורה הראשונה, יעזרו לכם לקבל את ההחלטה המתאימה לאותו הזמן. ניתן לקבל אותה גם כהודעת נוטיפיקציה או מייל עם שאילתת "מה תרצה לעשות?" ולהגדיר פרמטרים מסוימים, כמו אחוזי המרה, שיופיעו כהתראות לצורך בקרה, מבלי להיכנס למערכת עצמה. כך תוכלו לראות מה שחשוב לכם בדיוק בזמן, או לשקף לעובדים בארגון על מצבם. אין ספק שמדובר בכלי יעיל וחזק מאוד לארגון.

תו סגול בלחיצה אחת

חברות רבות היום נדרשות לעמוד בתו הסגול בשביל להמשיך לפעול ולאפשר לעובדים להגיע למשרדים. ישנם ארגונים בהם הגעת העובדים היא קריטית, לצורך תחזוק שרתים או מערכות אחרות הנמצאות רק במקום העבודה.

באמצעות Microsoft PowerApps, שהינו כלי Rapid Application Development או RAD בקיצור, ניתן ליצור בקלות אפליקציית תו סגול המותאמת אישית וכוללת מדדי חום, רשימה שמית של כל העובדים, המחולקת לעובדים בארגון ובבית (לפי העברת הכרטיס) ועוד.

"Power Apps הוא אחד הכלים הכי חזקים לפיתוח לפלטפורמות low-code/no-code", ציין גיל. בהמשך ניתן יהיה להוסיף צ'קבוקס של "התחסנו" או "לא התחסנו" פר עובד, כדי לא לסכן את העובדים והארגון, במקרה של חשיפה לנגיף.

אחד בשביל כולם וכולם בשביל הצוות

אין ספק שהאתגר הכי גדול בעבודת צוות מרחוק, הוא עבודת הצוות. זה לא אותו דבר כאשר ראש צוות לא יושב במרחק שלושה כסאות ממך, שאתה יכול פשוט לקרוא לו או ללכת אליו. Microsoft Teams בשילוב Microsoft Planner, ומערכת ניהול ידע הם כל מה שהצוות שלכם צריך. אם חשבתם שאתם מכירים שיחות וידיאו רגילות, אז טימז לוקח אותן לשלב הבא, בשילוב, Planner שהוא מנהל המשימות, ניתן להקים פרויקט, לפתח אותו, לדבג אותו וגם להשיק אותו, הכל מתוך פלטפורמה אחת. שיתוף קבצים, שיתוף תיקיות, אינטגרציה עם Microsoft OneDrive, Jira ו-Git. כל האפליקציות מוצפנת ומאובטחות גם בטלפון. יישום עבודת צוות וניהול פרויקטים, כאשר כל אחד במקום אחר, מעולם לא היה פשוט יותר.

שדרגו את יכולות הארגון שלכם

נראה שאופיס 365 בשילוב כלי ה-Power platform שהם Power BI, Power Automate, ו-PowerApps הם ה"מנצחים" הגדולים של הקורונה.

גיל מסכם: "גם אחרי החיסון. כאשר כל השירותים מתקיימים בענן ובפלטפורמות שלא דורשות בכלל כח עיבוד, ולפעמים קוד, הארגונים מגלים את הכח הטמון באופיס 365".

אלעד מערכות תוכנה היא Microsoft Gold Partner, ופועלת להטמיע ולשפר את יכולות פלטפורמת אופיס 365 בארגונכם כבר היום. לחצו כאן כדי לקבוע שיחה עם המומחים שלנו.

לפרטים: [email protected]

אירועים קרובים