תוכן שיווקי

BDO בחרה באמת מיחשוב ליישום פתרון המשכיות עסקית מבוסס נט-אפ

13/08/2020 13:14
אמת מיחשוב

BDO בחרה באמת מיחשוב כספק התשתיות שלה ליישום פתרון המשכיות עסקית מבוסס מערכת אחסון מבית נט-אפ (NetApp).

פתרון זה מאפשר ל-BDO לעמוד ביעדי ההמשכיות העסקית הרציפה של הארגון ובמקביל לשפר את מצבו התפעולי, באמצעות ניהול אחיד ופשוט של תשתיות האחסון ותחזוקה שוטפת פשוטה יותר של כלל תשתיות ה-IT. השכפול יתבצע אל שירותי הענן של Cloud’em – חברת הענן של אמת מיחשוב.

BDO ישראל הינה פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי השנייה בגודלה בישראל. בפירמה כ-1,700 עובדים המועסקים ב-10 סניפים ברחבי הארץ, ובדסקים ישראליים בסין, הודו, וייטנאם וארצות הברית. הפירמה הינה חלק מרשת BDO העולמית – אחת מחמש הרשתות המובילות בעולם בתחומי ראיית החשבון והייעוץ העסקי, בעלת נציגויות ביותר מ-160 מדינות.

BDO

BDO

Cloud’em בחרה בפתרון מבית נט-אפ כשותף לפתרונות גיבוי לענן (Backup to Cloud) ושירותי המשכיות עסקית (DraaS). שיתוף הפעולה הפורה בין אמת מיחשוב לנט-אפ נמשך למעלה מעשור ומביא לידי ביטוי את היתרונות המוכחים של מוצרי נט-אפ, היכולת לשימור ארוך טווח של ההשקעה בחומרה, תוכנה וידע מצטבר בשילוב עם התקדמות טכנולוגית רציפה.

לדברי שלומי קפצון, מנהל חטיבת הענן באמת מיחשוב, "אמת מיחשוב מינפה את תוכנית שותפי ספקי הענן של נט-אפ, המציעה מודלים טכנולוגיים, פיננסיים ושיווקיים, ומלווה בשירותי ייעוץ עבור ספק הענן. לנט-אפ טכנולוגיות מתקדמות המיועדות לספקי ענן, שמאפשרות ללקוחות הקצה ליהנות מכל היתרונות הטכנולוגיים של יצרן האחסון המוביל בישראל. בנוסף, שיתוף הפעולה עם נט-אפ בענן מאפשר לנו להציע ללקוחות הענן מודל היברידי, שבמסגרתו חלק מהאחסון נמצא אצל הלקוח וחלק בענן Cloud’em של אמת מיחשוב. המודל מתאים לפעילות של מספר רב של לקוחות ומאפשר תשלום חודשי לפי שימוש".

אירועים קרובים