תוכן שיווקי

בזק און-ליין ו-Xorcom שדרגו את מערכת הקונטקט סנטר במוקד משרד הבריאות

14/05/2020 14:03
דודי כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק און-ליין, במוקד של משרד הבריאות. צילום: יח"צ

בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, נדרשה בזק און-ליין, המפעילה את מוקד משרד הבריאות, להגדיל באופן מידי את קיבולת מערכת הטלפוניה במוקד, ולהוסיף אלפי קווי טלפון ומאות נציגי שירות בפריסה ארצית.

הפרויקט כלל התקנת שרתים וקווים בתצורה שרידה, שדרוג נתב רשתי של בזק בקיבולת של 3,000 שיחות בו זמנית, פיתוח שירותים עצמיים ב-IVR, התאמת כלי ניהול ובקרה על פעילות המוקד, וחיבור מוקדנים לעבודה מרחוק באמצעות אפליקציית ה-Xorcom CloudPhone .

הפרויקט, שבוצע בשיתוף אנשי IPTech, הושלם בהצלחה בתוך ימים בודדים, ואיפשר למוקד להתמודד עם הגידול בהיקף השיחות תוך שמירה על זמני המתנה קצרים. כך, המוקד סיפק לאזרחים המודאגים מידע רחב בנושא הקורונה והעברת הנתונים המתקבלים מהציבור לגורמי משרד הבריאות.

לדברי דודי כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק און-ליין, "מערכת הטלפוניה המתקדמת של Xorcom משמשת אותנו כבר מספר שנים כתשתית מועדפת לפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לטובת מוקדי השירות שלנו. המערכת גמישה ונוחה לתפעול, ויחד עם השירות המקצועי שאנחנו מקבלים מ-IPTech, היא התגלתה כפתרון המתאים ביותר להתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים מורכבים ומציאות משתנה במהירות בתקופת הקורונה".

אייל דיין, מנכ"ל IPTech, אמר כי "אפליקציית Xorcom CloudPhone, שניתנת להתקנה על כל מכשיר טלפון חכם ומוגדרת באופן אוטומטי לאחר סריקת קוד QR, אפשרה למוקד משרד הבריאות להפעיל בקלות יחסית מאות נציגים מאתרים מרוחקים ומהבית. היכולות המוכחות של מרכזיות Xorcom הישראלית מאפשרות לספק פתרון כולל, שיודע לתמוך בכל דרישה וצורך בעתות שגרה וחירום, כדוגמת ניהול מוקדים מרחוק, שירותי אינטרקום, שירות Meet me לשיחות ועידה ומגוון רחב נוסף של תכונות".

אירועים קרובים