מוזילה השיקה גרסה חדשה של Thunderbird

הגרסה החדשה של תוכנת הדואר הוותיקה מציעה מהירות עבודה גבוהה יותר ומנהל תוספות חדש, שזהה כמעט לחלוטין לזה של פיירפוקס ● השינוי המשמעותי ביותר בגרסה החדשה הוא אשף הגדרת חשבון חדש, באמצעותו ניתן להגדיר אוטומטית את החשבון על ידי הזנת שם משתמש וסיסמה בלבד

ארגון מוזילה (Mozilla) השיק את הגרסה החדשה של תוכנת הדואר ת'אנדרבירד (Thunderbird). בכדי ליישר קו עם הדפדפן הפופולארי פיירפוקס (Firefox), זכתה הגרסה החדשה למספר 5, למרות שהגרסה הקודמת הייתה 3.

גרסה 5 של תוכנת הדואר הוותיקה מציעה, בתור התחלה, מהירות עבודה גבוהה יותר. כמו כן, כוללת הגרסה החדשה טיפול בתוספים בדף מיוחד שמציג מנהל תוספות חדש ומאורגן, שזהה כמעט לחלוטין לזה של פיירפוקס, וכולל הפניה לתוספים שמתאימים לדפדפן.

עוד שינויים בגרסה זו הם אפשרות להזיז את הלשוניות השונות שנפתחות באופן חופשי ממקום למקום, ואשף הגדרת חשבון חדש, שעל ידי הזנת שם המשתמש והסיסמה בלבד מאתר את ההגדרות הנדרשות לפתיחת החשבון בצורה אוטומטית. פעולה זאת תקפה לכל סוג של שירות דואר, אם מדובר בחשבון בספק שירות מסורתי או בחשבון מבוסס רשת, כמו ג'ימייל (Gmail) או הוטמייל (Hotmail).

אופציות נוספות וקטנות יותר הם תוספים חיצוניים ותזרימי RSS והצגת גודלם של קבצים מצורפים בהודעת הדואר – תוסף שהוא חיוני במיוחד עבור שירותי דואר שקובעים מגבלת נפח בעת שליחת הודעה חדשה.

בסך הכל כוללת הגרסה החדשה, לפי מוזילה, למעלה מ-390 תיקונים שונים בפלטפורמה עצמה במטרה לשפר את המהירות, הביצועים והיציבות של ת'אנדרבירד.

בנוסף, הודיע הארגון שמחזור הפיתוח של גרסאות חדשות של ת'אנדרבירד יהיה זריז יותר, כך שכל מספר חודשים צפוי הארגון לשחרר גרסה חדשה. התאמת מחזור הפיתוח לזה של פיירפוקס נובעת גם מהעובדה שמוזילה ביטלה את Mozilla Messaging – צוות ייחודי של הארגון שהיה אחראי ללקוח הדואר ושאר פרויקטים שקשורים להעברת הודעות ברשת, וכינסה את הפרויקט חזרה תחת הגג הראשי של הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים