"ה-AI בעולם הסייבר מהווה חרב פיפיות"

כך לפי עודד אפרתי, מנהל מכירות B2B ב-קאנון, בכנס שערך הסניף הישראלי של הענקית היפנית במלון ריץ-קרלטון בהרצליה היום (א')

עודד אפרתי, המנהל האזורי של תחום ה-B2B בקאנון ישראל.

"מחקרים מעלים שעד 2027 שוק תוכנות ה-AI יעמוד על 298 מיליארד דולר. היקף הנזקים העולמי השנה מפשעי סייבר יעמוד על 10.5 טריליון דולר. עולם המיכון והרובוטיקה יצמח בתריסר מיליארדי דולרים בתוך עשור. כבר כיום, 57% מהארגונים פועלים בענן – והנתון גדל. בעולם המחובר של ימינו, ארגונים נדרשים להפוך את איומי אבטחת סייבר ההולכים וגדלים – לעדיפות עסקית עליונה. הבינה המלאכותית משחקת תפקיד כפול: מסייעת בהגנה לטובים ו'מסייעת' בתקיפה לרעים – עם מתקפות אוטומטיות, טכנולוגיית דיפ-פייק ומתקפות כופרה חכמות יותר. ככזו, ה-AI בעולם הסייבר מהווה חרב פיפיות. לכן, חשוב לגבש תפישת הגנה חדשנית לעולם הסייבר, שתכלול יכולות זיהוי ומניעה, הגנה, אימות ותגובות אוטומטיות", כך אמר עודד אפרתי, המנהל האזורי של תחום ה-B2B בקאנון ישראל.

אפרתי פתח את אירוע Canon Inspiration Days 2025. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א') במלון ריץ-קרלטון בהרצליה, תחת הכותרת Inspire Innovate Impact – לחדש היום, להשפיע מחר.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

הגנה חדשנית ואבטחת הדפסה בעידן הבינה המלאכותית

"בעולם בו איומי הסייבר גדלים בהיקפם ובתחכום שלהם", אמר אפרתי, "חשיבות ההדפסה המאובטחת – גדלה. בעולם זה יש שלושה אתגרים: שמירה על רמות אבטחה גבוהות של תוכנות ניהול הדפסה – תחום המצוי בעדיפות בקרב 35% מהמנהלים; הגנה על הדפסת מסמכים רגישים וסודיים (בעדיפות של 24% מהם); ואבטחת הדפסות מהבית ומרחוק (31%). יש לזכור: 67% מהארגונים חוו אובדן נתונים עקב נהלי הדפסה לקויים, והעלות הממוצעת של אירוע שכזה עומדת על כמיליון יורו".

"יש להפחית את כאבי הראש של מנהלי ומנהלות האבטחה בארגונים", ציין אפרתי, "וזה ייעשה על ידי שירותי הדפסה וסריקה מנוהלים (MPS). התחום צומח בשיעור ממוצע שנתי של 9.6% ויכפיל עצמו בתוך עשור".

"אנו מציעים", אמר, "פתרונות מבוססי ענן, שירותי הדפסה מנוהלים ואוטומציה, המשנים את אופן ביצוע העבודה: הם מסייעים לארגונים להשיג יעילות תפעולית גבוהה יותר, וניצול משאבים אופטימלי".

"ה-AI", ציין, "יוצרת צורך באבטחת סייבר חדשנית. בעולם ההדפסה אנו מזהים שלושה אתגרים מובילים: שמירה על רמות אבטחה של תוכנת ניהול הדפסה; הגנה על הדפסת מסמכים רגישים, או סודיים; אבטחת הדפסה בסביבה מרוחקת, או ביתית". לכן, אמר אפרתי, "אימצנו ב-קאנון את תפישת Secure-by-Design: זו אסטרטגיה של פיתוח מוצרים, המשלבת – כבר מהליבה שלהם – היבטים מחמירים של אבטחת מידע, והאבטחה בה מובנית במערכת בכל שכבה. כל המוצרים והשירותים של קאנון עוברים בדיקות אבטחה קפדניות. לטובת כיסוי אבטחה מקסימלי, בנינו שותפויות חזקות עם ענקיות טק, ביניהן מיקרוסופט (Microsoft) וטרליקס (Trellix). אנו גם עובדים עם ארגונים חיצוניים, כגון IOActive – לביצוע בדיקות חדירה בשלב השחרור ובעדכוני תוכנה גדולים".

"קאנון שואפת לשיפור הקיימות של המוצרים שלה"

"בסדרת מדפסות חדשה ממשפחת IMAGEFORCE", סיפר, "אנו מציעים איכות הדפסה בצבע, תוך שימוש בטכנולוגיית OLED, לקבלת הרזולוציה הגבוהה ביותר עבור מדפסת משרדית. זאת, לצד אבטחה מקיפה, אמינות וחדשנות, חוויית משתמש טובה יותר, קישוריות לענן וממשק אינטואיטיבי, וכמובן – מחויבות לתחום האחריות הסביבתית: קאנון שואפת לשיפור הקיימות של המוצרים שלה, באופן עקבי ומתמשך, לאורך כל מחזור החיים שלהם".

"החברה", הוסיף ואמר, "קמה ב-1937, וכיום פועלת בהרבה תחומים, מעבר למצלמות ולמדפסות בעולם הצרכני: מצלמות רשת, ובעולמות הרפואה וההדפסה. החברה נמנית על Fortune 500 ומשקיעה במו"פ 8% מהמחזור מדי שנה. היא מדורגת בין עשר החברות המובילות בעולם רישום פטנטים זה 41 שנים – ב-2024 החברה רשמה 2,329 פטנטים. קאנון מונה 170 אלף עובדים ולה 320 חברות בנות. הסניף הישראלי הוקם ב-2018". אפרתי הוסיף כי "אנו פועלים לפי העיקרון הפילוסופי KYOSEI – 'לחיות ולעבוד יחד למען טובת הכלל' כחלק מחזון התאגיד".

"בעולם ההדפסה החדש", סיכם אפרתי, "טכנולוגיה, אבטחה וחדשנות משתלבים ומניעים את עולם העבודה קדימה. אנו מעניקים ללקוחות פתרונות עם הגנה מקיפה ועדכנית על המכשירים, המסמכים והרשתות. חווינו גידול בפעילות בשנתיים המאתגרות האחרונות ונמשיך לגדול ב-2026".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים