"יש להנגיש 'טכנולוגיה כשירות' ללקוחות – שם נמצא העתיד"
כך אמרה הדס תמם נצר, מנהלת מרקטפלייס וחוויית לקוח בבזק בינלאומי, בכנס בכירים שערכה החברה ● "נציע שירותי IT ללקוחות עסקיים, שיוכלו להזמין אותם בלחיצת כפתור", הוסיפה וציינה
"העולם הטכנולוגי חווה שינויים בקצבים מהירים ממה שהכרנו בעבר. ארגונים נדרשים להמשיך בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שהם החלו בתחילת העשור. רק רמת מוכנות טכנולוגית גבוהה יכולה לסייע לארגונים, הנדרשים לפעול בכמה חזיתות טכנולוגיות ולאפשר גישה דיגיטלית לפתרונות ולשירותים. ארגונים צריכים לבצע התאמות כדי לאפשר לתהליכים העסקיים לפעול טוב ומהר יותר. כמענה ללקוחות שרוצים לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית בהצלחה, נוציא לפועל את החזון שלנו: לאפשר רכישת פתרונות IT ותקשורת בצורה דיגיטלית, לקבל מידע ושירות באמצעות מרקטפלייס מבוסס AI, המספק שירותי IT בקליק", כך אמרה הדס תמם נצר, מנהלת מרקטפלייס וחוויית לקוח, בזק בינלאומי.
תמם נצר דיברה בסופו של יומו השני (ה') של כנס לקוחות ושותפים עסקיים שערכה החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך משך יומיים בשבוע שעבר במלון אלמא בזיכרון יעקב, תחת הכותרת TOP100.
"לצד הרצון שהמידע העסקי יהיה זמין ונגיש מכל מקום", ציינה, "יש לוודא שהוא גם מאובטח ברמה גבוהה, בענן ובקרקע. נוף האיומים גדל מיום ליום, ואז האבטחה הופכת לנושא מהותי".
"בשנים האחרונות", אמרה תמם נצר, "אנו עורכים טרנספורמציה עסקית בתוך הבית ומתמקדים במתן פתרונות ושירותי IT למגזר העסקי. כבר כיום אנו מספקים מגוון שירותים בתחום התשתיות לארגונים ולעסקים. כך, אנחנו חברה היברידית, המחברת את ה-IT המסורתי לעולם החדש. בעולם דיגיטלי שמתקדם מהר מאי פעם, ארגונים כבר לא יכולים להרשות לעצמם רק 'להסתגל' – הם חייבים להוביל".
צילום ועריכת וידיאו: דותן גור
בקרוב: מרקטפלייס עם פתרונות IT בלחיצת כפתור
"בסוף השנה הבאה", ציינה תמם נצר, "נעלה עם מרקטפלייס שבו ניתן יהיה לרכוש מגוון שירותים טכנולוגיים מתקדמים של השותפים שלנו, דוגמת מיקרוסופט, סיסקו, אטרה, אקרוניס ורבים נוספים".
"עם המרקטפלייס שאני אמונה על בנייתו", הסבירה, "אנחנו בונים פורטל לקוחות רחב, בו כל לקוח יקבל גישה לחשבון האישי שלו לטובת רכישה של פתרונות, ובכך להקל ברכישת שירותים וביצוע שינויים. לקוח עסקי ייכנס לחנות מקוונת של בזק בינלאומי ויזמין פתרונות IT בלחיצת כפתור, תוך מענה מהיר ומיידי, 24/7 – ובאופן אוטומטי. נציע מענה דיגיטלי מקצה לקצה עבור כל פעולה – החל משלב המכר, דרך התפעול ועד לשירות".
היא הוסיפה כי "אנחנו בוחנים אפשרות להשתמש ביישומי AI באופן מובנה בשירותים הטכניים שלנו. המטרה היא לטייב את השירותים ללקוחות ולאפשר להם אופטימיזציה עסקית באמצעות AI. בינה מלאכותית יכולה לייצר אופטימיזציה בתחומים רבים: ניהול עולמות קול סנטר, ניהול יעיל של הענן, אבטחת הסייבר והגנת הנתונים, התקשורת והדאטה סנטר".
"בתחום הקול סנטר", אמרה תמם נצר, "אנו מציעים ללקוחות שימוש במנוע קונטקסטואלי לעיבוד שפה טבעית, הפועלת בעולם הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI). יישום זה משמש כדי להבין מה הלקוח רוצה וכיצד אפשר לסייע בפתרון תקלות".
"הנגשת השירותים המתקדמים לכלל המגזר העסקי היא חיונית ואף טבעית", סיכמה תמם נצר. "היא נולדה מתוך הבנה שישנה חשיבות רבה למענה מהיר ומיידי לצורכי הלקוחות שלנו, כפי שחווינו בלא מעט מצבים בשנים האחרונות. כחברה שפועלת בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, חשוב לנו להנגיש שירותי IT מתקדמים לכמה שיותר לקוחות עסקיים, ולהזמין פתרונות IT בלחיצת כפתור, כאשר גם חלק מהשירותים השוטפים יהיו זמינים בצורה דיגיטלית. זמן שווה כסף והרעיון הוא לבצע מהפכה אמיתית וליצור מענה דיגיטלי מקצה לקצה עבור כל פעולה. כך, ננגיש 'טכנולוגיה כשירות' ונייצר חווייה אחרת עבור הלקוחות – שם נמצא העתיד".











תגובות
(0)