גוגל תציע חיפוש לפי אזור גיאוגרפי

נוכח החשיבות הגוברת של המידע המקומי, תאפשר החברה למיין את תוצאות החיפוש לפי מקומות מסוימים באמצעות מנגנון Place Search ● המנגנון יוצע למשתמש כאשר יסיק, כי זה מחפש מידע מקומי, או לפי הוראה מפורשת של המשתמש ● גוגל מייחסת חשיבות רבה לתחום החיפוש הסלולרי, ועל פי החברה, חיפוש לפי אזור גיאוגרפי חוסך לגולשים הסלולריים שתי שניות בממוצע

גוגל (Google) הודיעה אתמול (ד'), כי בכוונתה להציג מנגנון חדש לחיפוש מקומי, שיאפשר למיין את תוצאות החיפוש לפי מקומות גיאוגרפיים – יכולת חשובה במיוחד למי שעורכים חיפוש בטלפון הסלולרי.

בגוגל מייחסים חשיבות רבה לתחום החיפוש הסלולרי, ובמעמד ההכרזה על התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי גילה סגן הנשיא הבכיר ג'ונתן רוזנברג שההכנסה השנתית של החברה מפרסום סלולרי בתוצאות החיפוש מסתכמת במיליארד דולרים.

מנוע החיפוש יציע את המנגנון החדש, שמכונה Place Search, כאשר יסיק, כי המשתמש מחפש מידע מקומי, או לפי הוראה מפורשת של המשתמש, בלחיצה על הסמל המתאים בדף החיפוש המתקדם. מפה שמציגה את המקום המבוקש תופיע בצידו הימני של דף תוצאות החיפוש. על פי הודעה שפרסם ג'קי בברו, מנהל מוצר בגוגל, בחיפוש המקומי יוצגו פחות תוצאות, והדבר חוסך למשתמשים בממוצע כשתי שניות.

ענקית החיפוש הודיעה שלשום, כי מעתה מוצגות גם תמונות פנים של דפי עסק בדפים המקומיים. מאחר שמדובר בבתי עסק בלבד, לא צפויות בעיות פרטיות, כפי שנתגלו בצילומי רחובות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים