מטא תשלם 1.2 מיליון שקלים בעקבות הסדר פשרה בתביעה יייצוגית בישראל
ההסדר מגיע בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה בטענה שאספה את מספרי הטלפון של המשתמשים בתהליך האימות הדו-שלבי בכניסתם לחשבון, ולכאורה מסרה אותם למפרסמים מבלי ליידעם
מטא, החברה האם של פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם, הגיעה להסדר פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגדה בישראל בטענה לפגיעה בפרטיות, ובמסגרתו היא תשלם 1.2 מיליון שקלים, שיועברו לקרן תובענות ייצוגיות
לפי דיווח שפורסם לראשונה ב-ynet, נגד החברה הוגשה תביעה ייצוגית בטענה שהשתמשה לרעה במספרי הטלפון של משתמשים. לפי התביעה, מטא אספה את מספרי הטלפון במסגרת הפעלת מנגנון האימות הדו-שלבי, ולכאורה מסרה אותם למפרסמים מבלי שיידעה את המשתמשים שהיא עושה זאת.
לפי הסדר הפשרה, החברה לא מודה בטענות שהועלו נגדה, אך היא מתחייבת לשנות את האופן שבו היא משתמשת במספרי הטלפון שהמשתמשים מספקים, וכעת, כאשר יזינו מספרי טלפון לצורך אימות דו-שלבי, הם ישמשו רק לצורכי אבטחה ולא לצרכים אחרים, ובנוסף, החברה לא תשתמש במספרים הללו למטרות אחרות.











תגובות
(0)