מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי: הוביל לשיפור השירות על בסיס מערך המחשוב של המשרד

בנימוקים לזכייה כתבו חברי הוועדה כי הם "התרשמו שבהובלת יצחקי עבר משרד התחבורה שינוי דרמטי ביכולות ובשירותים המוענקים לאזרח, בהסתמך על יכולות אפקטיביות ביותר של מערך המחשוב"

עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה

מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, יקבל מחרתיים (ה') את אות המנכ"ל המצטיין על שימוש מושכל ב-IT לשנת 2014. האות יוענק לו במסגרת אירוע Clevel Summit של אנשים ומחשבים. הוא נבחר על ידי ועדה בראשותו של אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

בנימוקים לזכייה כתבו חברי הוועדה כי הם "התרשמו שבהובלת יצחקי עבר משרד התחבורה בשנים האחרונות שינוי דרמטי של ממש בכל הנוגע ליכולות ולשירותים המוענקים לאזרח ולגופים השונים במשק. זאת, בהסתמך על יכולות אפקטיביות ביותר של מערך המחשוב של המשרד, במסגרת האילוצים המאוד לא פשוטים של משרד ממשלתי, שמוגבל בתקציביו והוא בעל מאפיינים נוספים שאינם מאפשרים את חופש הפעולה והגמישות היחסית האפשרית בגופים פרטיים".

הוועדה ציינה כי יצחקי נבחר לאור גודל ומורכבות הפרויקטים המשמעותיים ביותר שבוצעו בשנים האחרונות במשרד, אפקטיביות הממשק בין המנכ"ל וסמנכ"לית מערכות המידע ותרומתו הברורה של המנכ"ל בצמתים קריטיים רבים ומורכבים לכל אורך הדרך.

בטקס הענקת האות ישתתפו שר התחבורה, ישראל כץ, מנמ"רית המשרד, רחל זמשטייגמן, ושאר הצמרת הניהולית שלו. יצחקי ישתתף בנוסף בפנל מרכזי שייערך באירוע, בהנחיית זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה. את האירוע ינחו פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים, ואבנר שטראוס, יו"ר ועדת האיתור ומנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים