זאב ברגמן ימונה למנכ"ל נייס מערכות

יחליף את חיים שני, שיפרוש מתפקידו כדי להתחיל בהליך המינוי הפורמלי לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר ● המשימה העיקרית של ברגמן, שפרש מקומברס ב-2007 על רקע פרשיות התיארוך לאחור, תהיה לשפר את דו"חותיה הכספיים של החברה

נייס מערכות הודיעה על החלטת מועצת המנהלים שלה למנות את זאב ברגמן לתפקיד המנכ"ל. ברגמן, עד לפני כשנתיים מנכ"ל קומברס, יחליף בתפקיד את חיים שני, אשר החליט לעבור לשירות הציבורי כמנכ"ל משרד האוצר. הוא יצטרף לחברה ב-1 בספטמבר וייכנס לתפקיד עד ה-1 בנובמבר. שני ימשיך להנהיג את החברה במהלך תקופת המעבר.

ברגמן פרש מקומברס ב-2007 על רקע פרשיות התיארוך לאחור (Back Dating) ואי-הסדרים החשבונאיים. הוא הצטרף לחברה ב-1987 כמתכנת, וקודם למינויו כמנכ"ל כיהן במספר תפקידים בתחומי מחקר ופיתוח, שיווק, מכירות וניהול – ביניהם סמנכ"ל חטיבת EMEA, סמנכ"ל חטיבת ה-Messaging וסמנכ"ל תפעול.

נייס פעילה בשני תחומים מרכזיים: מערכות תקשורת וטלפוניה חכמות לזרועות הביטחון וציוד לפענוח הקלטות אודיו ו-וידיאו בשוק האזרחי. החברה הוקמה ב-1986 על ידי יוצאי חיל המודיעין. המשימה העיקרית של ברגמן עם כניסתו לתפקיד תהיה לשפר את דו"חותיה הכספיים של החברה, שהושפעה כמו חברות רבות בתחומה מהמשבר הכלכלי.

חיים שני, שעמד בראש נייס מאז 2001, אמר כי "בתום 27 שנים בתעשיית ההיי-טק החלטתי לקבל את ההצעה להצטרף למגזר הציבורי ולתרום מנסיוני לכלכלת מדינת ישראל. אני משאיר את נייס בידיים הטובות ביותר ואני בטוח, כי זאב, אותו אני מכיר מזה שנים רבות, ימשיך להוביל את נייס לשיאים חדשים. אני סמוך ובטוח שתהליך המעבר יהיה חלק ואני מאחל לזאב ולמשפחת נייס הנהדרת המשך הצלחה מרובה".

רון גוטלר, יו"ר מועצת המנהלים של נייס: "אנו ברי מזל על מינויו של זאב ברגמן לתפקיד מנכ"ל נייס ומאמינים כי כשרונותיו, כישוריו ונסיונו העשיר הופכים אותו למועמד המתאים ביותר להוביל את נייס ולהביא את החברה לשלב הבא של צמיחה. בשם מועצת המנהלים, ברצוני להודות לחיים שני על תרומתו העצומה לצמיחתה והצלחתה של נייס במהלך תשע השנים האחרונות. שני הינו המנהיג ובעל החזון אשר הניע את הגידול המרשים של עסקי נייס ומיצובה כמובילה עולמית בתחומי עיסוקינו. אנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה בשרות הציבורי".

ברגמן מסר, כי "אני שמח מאוד על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לנייס ולהוביל את הצוות המנצח של העובדים והנהלת החברה. נייס הינה חברה מצליחה, חדשנית ואיתנה עם אנשים נהדרים, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, לקוחות ושותפים נאמנים ועתיד מבטיח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים