סמסונג השיקה את ה-Galaxy S9 וה-S9 Plus בישראל

המכשירים החלו להימכר בארץ היום (א'), כשבועיים וחצי לאחר שהושקו בכנס הסלולר העולמי בברצלונה

התחיל ברגל ימין (יחסית). Galaxy S9. צילום: סמסונג

שבועיים וחצי לאחר שהוצג בפעם הראשונה בכנס המובייל העולמי שהתקיים בברצלונה, סמסונג (Samsung) השיקה היום (א') בישראל את ה-Galaxy S9 וה-S9 Plus – שני מכשירי הדגל החדשים שלה, שלדבריה מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שהיא השיקה עד כה.

באירוע שערכה החברה היום בתל אביב הציגו בכיריה בישראל את תכונותיהם העיקריות של המכשירים ואת החידושים שהוטמעו בהם, המתבטאים בעיקר בשיפורים במצלמה ובטכנולוגיית מציאות רבודה, שמאפשרת ליצור אימוג'ים מונפשים עם תווי פניו של המשתמש. עוד שולבו במכשיר רמקולים מבית AKG, שתומכים בתקן Dolby Atmos היקפי.

שני המכשירים כוללים מעבד מתומן ליבות מדגם Exynos 9810, וזיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט לדגם הרגיל ו-6 ג'יגה-בייט לדגם ה-Plus. בשניהם יש חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון, שתומך בעד 400 ג'יגה-בייט. שני המכשירים הם בעלי מסך Super AMOLED, שהחברה מכנה אינפיניטי, נטול שוליים ובעל רזולוציה של 2960X1440 ויחס מסך של 18:5.9, כשהמסך בדגם הרגיל הוא בגודל 5.8 אינץ' וזה של דגם ה-Plus – בגודל 6.2 אינץ'.

החידוש המוטמע במכשיר של חיישן אור דינמי, בעל מפתח צמצם כפול, מאפשר לצלם תמונות איכותיות גם בתנאי תאורה קשים, תוך שהוא מחקה את פעולתה של קשתית העין המתרחבת ומתכווצת בהתאם לתנאי האור. בנוסף, תכונת Super Slow Motion מאפשרת ליצור וידיאו דינמי בהילוך איטי של עד 960 פריימים בשנייה. ה-S9 וה-S9 Plus מציעים גם זיהוי תנועה אוטומטי – מאפיין חכם המזהה תנועה בתוך הפריים ומתחיל להקליט הילוך איטי מיד עם תחילת ההתרחשות. התוכנה המפעילה את המצלמה מאפשרת גם לבחור מוזיקת רקע וליצור, לערוך ולשתף בקלות קבצי GIF.

עוזרת קולית – אבל לא בעברית

המכשירים כוללים את העוזרת הקולית ביקסבי של סמסונג, שאינה תומכת בעברית אך מאפשרת תרגום שפות בזמן אמת – גם לעברית.

ה-Galaxy S9 וה-S9 Plus זמינים לרכישה בישראל החל מהיום, 11 במרץ, בצבעים שחור חצות, אפור טיטניום וגוון חדש: סגול לילך. דגם ה-S9 יוצע עם נפח אחסון של 64 או 128 ג'יגה-בייט ודגם הפלוס – עם נפח אחסון של 128 ג'יגה-בייט.

מחיר המכשירים המומלץ על ידי סמסונג מתחיל ב-3,299 שקלים.

לדברי קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, "הטכנולוגיה שהצלחנו לאגד בסדרת ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus הופכת את המכשיר לחלק בלתי נפרד מהחיים של המשתמש, ומאפשרת לו את הביצועים המהירים לו הוא מצפה באופן המותאם במיוחד עבור צרכיו האישיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים