אפל מוותרת על קו מוצרים נוסף

לאחר שנטשה גם את עסקי המסכים המיועדים למחשבי ה-Mac שלה, הודיעה הענקית כי סדרת נתבי ה-AirPort שלה אינה מעניינת אותה יותר ולא רווחית מספיק עבורה

שוב תביעה על התנהלות מונופוליסטית. אפל. צילום: BigStock

אפל (Apple) ככל הנראה אינה מתכוונת להמשיך ולפתח מוצרים בסדרת נתבי ה-AirPort שלה.

כמה חודשים לאחר שהחברה משכה מהמדפים את AirPort Extreme, המכשיר האחרון שלה בסדרה שכבר תמך בתקן 802.11ac, מתברר על פי דיווחים שהמהנדסים שעבדו על קו המוצרים הזה כבר פוזרו בין פרויקטים אחרים של החברה, כולל הפיתוח של Apple TV.

לפי הערכות של גורמים בשוק, למרות שקו המוצרים הזה זכה להצלחה והקנה לה אף יוקרה יחסית בזכות הרמה הגבוהה של המוצרים בו, החליטו באפל שהנושא כבר אינו כל כך מעניין אותם ואינו רווחי מספיק עבורם, במיוחד שבשוק כיום מוצעים מוצרים דומים במחירים הרבה יותר תחרותיים.

זה אינו קו המוצרים הראשון עליו אפל מוותרת לאחרונה. לא מזמן היא הודיעה שהיא גם יוצאת מעסקי המסכים המיועדים למחשבי ה-Macintosh שלה, והיא העבירה את המושכות בתחום הזה לידיה של LG שכבר ייצרה חלק מהמסכים ששולבו במחשבי ה-MacBook האחרונים.

מצד שני ייתכן מאוד, לפי הערכות שונות, שאפל תחליט להיכנס לשוק העוזרות האישיות ולתת תחרות משלה, שתהיה מבוססת על Siri, ל-Echo של אמזון (Amazon) ול-Home של גוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים