משה אטיאס ממטריקס מונה ליו"ר דירקטוריון הרוח הישראלית

סמנכ"ל הכספים של מטריקס יחליף את יואל קושיצקי, בעלי קבוצת יעל, שכיהן כיו"ר הדירקטוריון בשש השנים האחרונות

19/06/2018 11:36
משה אטיאס, סמנכ״ל הכספים של מטריקס. צילום: סאם יעקובסון

משה אטיאס, סמנכ״ל הכספים של מטריקס, נבחר ליו״ר דירקטוריון הרוח הישראלית, הפועלת להעצמת ילדים ובני נוער בסיכון. אטיאס החליף את יואל קושיצקי, בעלי קבוצת יעל, שכיהן כיו"ר הדירקטוריון בשש השנים האחרונות.

אטיאס, רואה חשבון בוגר אוניברסיטת תל אביב, היה שותף להקמת מטריקס, שאף הונפקה בבורסה. הוא מתנדב בארגון הרוח הישראלית למעלה מעשור ולפני ארבע שנים הצטרף לדירקטוריון.

בארגון אומרים שאטיאס מתכנן להעלות את המודעות אליו, לגייס מתנדבים נוספים לשורותיו ולפתח מיזמים שיעניקו עורף משפחתי, חברתי וחינוכי לאלפי ילדים ברחבי הארץ..

"שינוי משמעותי בחייהם של אלפי ילדים ובני נוער"

טל ברודי, יו"ר הכבוד ואחד ממייסדי הארגון, אמר כי מינויו של אטיאס ליו"ר הדירקטוריון הוא המשך טבעי לעשייתו והתנדבותו רבת השנים למען החברה הישראלית ולצמצום פערים חברתיים בישראל.

עם כניסתו לתפקיד אמר אטיאס כי ״הרוח הישראלית מחוללת שינוי משמעותי בחייהם של אלפי ילדים ובני נוער ברחבי הארץ. היא מעניקה להם מעטפת חברתית ורגשית ומלווה אותם בכל שלבי החיים שלהם, מהגיל הרך ועד הגיוס לצה"ל. ההשקעה הזאת, בדור הצעיר, היא רווח של כולנו. אני מודה למאות המתנדבים והמנטורים המסייעים למאמצים שלנו וקורא לעוד מתנדבים להצטרף לשורותינו".

הרוח הישראלית הוקמה על ידי הסוכנות היהודית לפני 20 שנים, כדי לגייס את הציבור הישראלי והמגזר העסקי לצמצום פערים חבריים בישראל לצד פילנתרופים מהעולם היהודי. הארגון מגייס מתנדבים ותרומות ותומך במגוון תכניות למען ילדים בסיכון, החל מהגיל הרך ועד אחרי הגיוס לצה"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים