תומר פרידור פורש מתפקיד מנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל

פרידור עוזב את התפקיד אחרי שנתיים וישוב בקרוב ל-HP ● במקומו מונה באווייה ישראל עמית גרינמן, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל השותפים העסקיים של החברה

תומר פרידור, המנהל הפורש של הפעילות העסקית של אוויה ישראל. צילום: פלי הנמר

תומר פרידור פורש מתפקיד מנהל הפעילות העסקית של אווייה (Avaya) ישראל ויוחלף על ידי עמית גרינמן, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל השותפים העסקיים של החברה. פרידור ישוב ל-HP, שם יקבל בקרוב מינוי בכיר – כך נודע לאנשים ומחשבים.

גרינמן בן ה-39 עובד בתעשייה מזה 16 שנים בתפקידי מכירות. לפני שהצטרף לאווייה ישראל, הוא שימש כמנהל מחלקת המכירות למגזרים הביטחוני והציבורי בבזק בינלאומי, מנהל מחלקת המכירות למגזרי ההיי-טק והתעשייה בטלדור תקשורת ומנהל מכירות באורקל (Oracle) ישראל.

הוא בעל תואר MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מטעם הקריה האקדמית אונו, כמו גם בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ושיווק מהמכללה למנהל.

עמית גרינמן, מנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל

עמית גרינמן, מנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל

פרידור מונה לתפקיד מנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל באפריל 2014 ומצוי בתעשייה מזה 17 שנים. הוא החל את דרכו בבינת תקשורת ולפני שהצטרף לאווייה עבד משך 10 שנים ב-HP ישראל בכמה תפקידים בכירים, ביניהם מנהל מכירות ישראל של אגף השירותים הטכנולוגיים ומנהל המכירות של HP למדינות המתפתחות באירופה. בתפקידו האחרון ניהל פרידור את חטיבת השירותים הטכנולוגיים של החברה לאזור דרום ומזרח אירופה. כאמור, הוא צפוי לשוב אליה בזמן הקרוב.

לפרידור תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת ניו-הייבן-קונטיקט שבארצות הברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר.

יצוין כי פרידור והצוות המקומי תרמו לעלייה משמעותית במכירות הסניף הישראלי בשנתיים האחרונות.

פרידור החליף את יאיר אריאלי, שמונה לתפקיד ביוני 2013 והחליף את אלדד קנטי, ששימש בתפקיד מאז דצמבר 2010 ועזב את החברה במפתיע באפריל 2013.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים