תומר פרידור מונה למנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל

פרידור החליף את יאיר אריאלי, שמונה ביוני האחרון

תומר פרידור (42) מונה למנהל הפעילות העסקית של אווייה (Avaya) ישראל.

פרידור מצוי בתעשייה יותר מ-15 שנים. הוא החל את דרכו בבינת תקשורת ובעשר שנים האחרונות עבד ב-HP ישראל בכמה תפקידים בכירים, ביניהם מנהל מכירות ישראל של אגף השירותים הטכנולוגיים ומנהל המכירות של HP למדינות המתפתחות באירופה. בתפקידו האחרון ניהל פרידור את חטיבת השירותים הטכנולוגיים של HP לאזור דרום ומזרח אירופה.

פרידור, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת ניו-הייבן-קונטיקט שבארצות הברית ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר.

עם מינוי מסר פרידור כי "ההצלחה של אווייה באולימפיאדת החורף בסוצ'י רוסיה, שהתבססה על פתרונות החברה מקצה לקצה – בתקשורת נתונים וטלפונית IP, מחזקת את מעמדנו כמובילים בתחום. נביא את פתרונות החברה לקידמת הבמה עבור לקוחותינו ושותפינו בישראל. נספק לחברות בישראל את מערכות התקשורת העסקיות הטובות ביותר, כולל פתרונות וידיאו מבית רדוויז'ן, אשר נרכשה באחרונה על ידי אווייה".

זהו המינוי השני בתפקיד בסניף הישראלי בתוך שנה: ביוני 2013 מונה יאיר אריאלי מונה למנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל. הוא החליף את אלדד קנטי, ששימש בתפקיד מאז דצמבר 2010, ועזב את החברה במפתיע בסוף אפריל לפני שנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים