מנהל חדש באווייה ישראל: יאיר אריאלי מונה למחליפו של אלדד קנטי

אריאלי עובר חפיפה בימים אלה ויחל בתפקידו ב-1 ביוני ● הוא הצטרף לאווייה ב-2010, במסגרת האיחוד עם נורטל, ומאז ועד למינויו הנוכחי שימש כמנהל תמיכה אזורי ● "אחזק את הקשר מול הלקוחות ואנסה לקדם את התחומים החדשים אליהם אווייה נכנסה, בשל רכישת רדוויז'ן", אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים

יאיר אריאלי מונה למנהל הפעילות העסקית של אווייה (Avaya) ישראל. הוא החליף את אלדד קנטי, ששימש בתפקיד מאז דצמבר 2010, ועזב את החברה במפתיע בסוף אפריל השנה. אריאלי עובר חפיפה בימים אלה ויחל בתפקידו ב-1 ביוני.

במסגרת תפקידו החדש יעסוק אריאלי בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק ומכירה ובעידוד המשך הצמיחה העסקית של החברה בישראל. לאריאלי (45) ניסיון מקצועי בן יותר משני עשורים בעולם התקשורת לארגונים ובתפקידי ניהול בתאגידים. הוא הצטרף לאווייה בשנת 2010, במסגרת האיחוד שבוצע עם נורטל (Nortel), שם שימש כמנהל תחום Assisted Operations. מאז ועד למינויו הנוכחי שימש כמנהל תמיכה אזורי באווייה. לאריאלי תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במנהל עסקים ממכללת רופין.

"אחזק את הקשר מול הלקוחות ואנסה לקדם את התחומים החדשים אליהם אווייה נכנסה, בשל רכישת רדוויז'ן".אמר אריאלי בראיון לאנשים ומחשבים. "בנוסף, נעמיק את המכירות עם המוצרים החדשים של החברה בתחום הנתונים. המדובר בפתרונות חדשים שיוטמעו באולימפיאדת החורף ברוסיה, למשל. יש לנו מוצרים באיכות גבוהה. נעמיק את החדירה בקרב לקוחות קיימים ונפנה לעוד לקוחות במגזרים נוספים".

"המודעות של אווייה בשוק הישראלי גדולה", הוסיף אריאלי, "בין היתר בזכות רכישת אווייה את נורטל. אנו מאמינים כי בדרך זו נהיה יותר נגישים ליותר לקוחות ונציע להם את המערכות החדשות של אווייה. נפנה ללקוחות חדשים ונציע להם פתרונות עם המערכת הפתוחה שלנו, להבדיל ממתחרנו – שלהם יש ממערכות קנייניות סגורות".

הוא סיים בציינו, כי "בשנה הפיסקלית 2014, שתחל בעוד כשלושה חודשים, אנו מצפים לגידול משמעותי במכירות בתחום הווידיאו, הנתונים וטלפוניית ה-IP".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן

    עושים צחוק? אין חברה, אין מוצרים ואין דרך, כל מספר חודשים משתנה ה roadmap, חברה בדיחה, מוצרים בדיחה. עוד מינוי שיתאדה תוך שנה וחצי. אלק צופים גידול :) חחח.

אירועים קרובים