ההאקתון העולמי של ServiceNow – בישראל

המקום הראשון. מימין: גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow; עומרי בן משה מנטפים; אריק שחר מדיקומנו לאבס; עדי מגורי אליה מאל על; וכריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של ServiceNow. צילום. נועה להב

ServiceNow מקיימת בשנתיים האחרונות אירועי האקתון מרובי משתתפים ברחבי העולם. הקיץ הגיעה תורה של ישראל ודיקומנו לאבס (Dicomano Labs) מקבוצת One1, שותפת מפתח של ServiceNow בארץ, לקחה על עצמה להרים את האירוע.

ההאקתון התקיים במשרדי ServiceNow בפתח תקווה בהשתתפות של כ-100 איש מאנשי הפיתוח של דיקומנו לאבס ומלקוחות האנטרפרייז של ServiceNow בישראל.

במקום הראשון זכתה קבוצה של עובדי אל על, עם פתרון למעקב אחר משימות קדם טיסה. במקום השני זכתה קבוצה שהגיעה מבנק לאומי, שפיתחה אפליקציה לתכנון סדר היום של הטכנאי בשטח בצורה דינמית. שלישיים דורגו אנשי טבע, שהפתרון שהציעו בא להתגבר על הפער שנוצר בנתונים המצטברים בין המועד בו לקוח פותח קריאה בפורטל ועד לרגע בו חוזר אליו התומך.

המקום הראשון. מימין: גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow; עומרי בן משה מנטפים; אריק שחר מדיקומנו לאבס; עדי מגורי אליה מאל על; וכריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של ServiceNow. צילום. נועה להב

המקום הראשון. מימין: גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow; עומרי בן משה מנטפים; אריק שחר מדיקומנו לאבס; עדי מגורי אליה מאל על; וכריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של ServiceNow. צילום. נועה להב

בחבר השופטים ישבו לימור אפיק, מנהלת ServiceNow בישראל, ונציגי החברה מחו"ל, ביניהם כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות, דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של החברה, ומארק אודורנל, מנהל ממשק המשתמש שלה.

גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס והרוח החיה מאחורי ההאקתון, ציין כי הוא הופתע מהפריון והרעיונות הנהדרים שעלו במהלך האירוע.

"אני מעביר עשרות האקתונים בשנה ובאחרונה, בכנס השנתי שלנו בלאס וגאס, הובלתי האקתון עם 1,300 משתתפים, מחברי הקהילה שלנו", אמר פופ. "אני חייב לציין שההאקתון בפתח תקווה הוא אחד משלושת המובילים שבהם השתתפתי השנה".

המגנים לזוכים. צילום: נועה להב

המגנים לזוכים. צילום: נועה להב

לדברי אפיק, "ההתרגשות, השמחה והאפליקציות שפותחו בשמונה שעות הרשימו את אנשי ServiceNow שנכחו במקום. אין לנו ספק שנמשיך במסורת הנהדרת הזאת ונשמח עד מאוד שסהר ודיקומנו לאבס ימשיכו להוביל אותה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

המקום השני. מימין: דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow; גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של ServiceNow; ורד לוין מבנק לאומי; חיים ניזרי מדיקומנו לאבס; יאן פוסקנשר מבנק לאומי; וקארין סבח מדיקומנו לאבס. צילום: נועה להב

המקום השני. מימין: דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow; גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של ServiceNow; ורד לוין מבנק לאומי; חיים ניזרי מדיקומנו לאבס; יאן פוסקנשר מבנק לאומי; וקארין סבח מדיקומנו לאבס. צילום: נועה להב

המקום השלישי. מימין: גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow, כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של החברה; צפריר שמר מטבע; מיכל וקנין מדיקומנו לאבס; אלכס רוזוב, יועץ ITIL, רז מילר מדיקומנו לאבס; ואביטל מהבס מטבע. צילום: נועה להב

המקום השלישי. מימין: גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow, כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של החברה; צפריר שמר מטבע; מיכל וקנין מדיקומנו לאבס; אלכס רוזוב, יועץ ITIL, רז מילר מדיקומנו לאבס; ואביטל מהבס מטבע. צילום: נועה להב

מימין: מארק אודורנל, מנהל ממשק המשתמש של ServiceNow; גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow; כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של החברה; ודיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות שלה. צילום: נועה להב

מימין: מארק אודורנל, מנהל ממשק המשתמש של ServiceNow; גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס; לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow; כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של החברה; ודיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות שלה. צילום: נועה להב

היזמים בפעולה. צילום: נועה להב

ההאקתון בפעולה. צילום: נועה להב

ודאי היה ליזמים נוח לשבת ולפתח על הפופים והספה הנוחה במשרדי ServiceNow. צילום: נועה להב

ודאי היה ליזמים נעים לשבת ולפתח על הפופים והספה הנוחה במשרדי ServiceNow. צילום: נועה להב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים