בא לבקר במאורת הנמר: גולן בר אור, פרודוור

06/06/2016 15:09
בא לבקר במאורת הנמר: גולן בר אור, סמנכ"ל השיווק של קבוצת פרודוור העולמית

גולן בר אור, סמנכ"ל השיווק של קבוצת פרודוור (Prodware) העולמית, הגיע באחרונה לבקר ובעוד במאורת הנמר.

בר אור סיפר לי שפרודוור היא אחת משלוש החברות הגדולות בעולם ביישום מערכות ERP ו-CRM המבוססות על קו מוצרי הפרודוקטיביות העסקית של מיקרוסופט – Microsoft Dynamics

בעוד שפעילות היישום, ההטמעה, התמיכה וההדרכות של פרודוור בשוק הישראלי הולכת וגדלה, תחת ניהולם של יוסי חיימוב ומיקי איטין, בר אור סיפר לי שהוא משקיע חלק משמעותי מזמנו בפיתוח וניהול אסטרטגיית השיווק הגלובלית של הקבוצה כולה. פרודוור פעילה במרבית מדינות מערב אירופה, ובהן צרפת, שם יושבת הנהלת החברה, גרמניה, ספרד, הולנד, בלגיה ובריטניה.

לדבריו, "היכולת שלנו להבין לעומק את מיקרוסופט (Microsoft), להתחבר לחברה בכל מדרג ארגוני ובכל מדינה, להשקיע בהדרכות, בהסמכות ובשביעות רצון הלקוחות  היא מפתח אמיתי להצלחת הארגון שלנו. אנחנו מתרגמים את הסיסמה של מיקרוסופט Better Together הלכה למעשה ומבצעים עשרות פרויקטים. בין היתר, אנחנו מטמיעים מערכות ERP כגון Dynamics AX או Dynamics NAV, המיושמות בענן, על סביבת Azure. אלה מוטמעות לצד Office 365 ,Power BI וממומשקות ל-Dynamics CRM".

בר אור ציין כי "מיקרוסופט רואה את מערכות ה-ERP  וה-CRM שלה כהמשך טבעי ל-Office ול-SharePoint – כולם כלי פרודוקטיביות עסקית שמפותחים באותה קבוצה, שואבים את אותו ממשק משתמש חלונאי מוכר ומוצעים בענן, על תשתיות Azure. אין כיום אף ספק, מקומי או עולמי, שמסוגל להציע מגוון מלא ושלם של כלי פרודוקטיביות עסקית כמו מיקרוסופט ואנחנו, בפרודוור, נמצאים בחזית של המהלך הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים