דיילי ציפי עם המצטיינים – חלק ב'

חברי ועדת האיתור לבחירות המנמ"ר המצטיין מקבלים את תעודת ההוקרה. מימין: עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע בחברה המרכזית למשקאות קלים; פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב; ואודליה לבנון, סמנכ"לית אירני גרופ. נעדרו מהתמונה הקבוצתית שני שופטים שנבצר מהם להגיע לטקס: שלמה שמאי, סמנכ"ל מערכות המידע של הפניקס, ודן תל ניר, יועץ מחשוב בכיר

דיילי ציפי הגיעה לפני ימים אחדים לאולם האירועים LAGO בראשון לציון, על מנת להתחכך בהצלחה בכנס CIO Road Map 2016 של אנשים ומחשבים, ולהשתתף באירוע המעניין ובפרט בחלוקת התארים למנמ"רים המצטיינים.

היא פגשה את מקבלי התארים, ממגזרים שונים במשק, ולמדה מהם איך להיות מצוינים ולהצטיין.

כמו כן, הסתובבה ציפי בין הדוכנים של החברות שהציגו בתערוכה שנלוותה לכנס, והתרשמה מהפיתוחים השונים ומהאנשים שהביאו אותם לעולם. בין פיתוח אחד לשני, היא נפגשה עם נציגים של חברות מהמובילות בתחומן.

כהרגלה, דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות. האם גם היא הצטיינה? אתם תשפטו.


גיא הדרי, סמנכ"ל מערכות המידע של טבע, מקבל את אות המנמ"ר המצטיין בקטגוריה הגבוהה ביותר: ראויים לחיקוי.

זוכים נוספים בקטגוריית ראויים לחיקוי: מימין – אבי כוכבא, מנהל אגף החדשנות של בנק הפועלים; לוי הלוי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט; פרופ' גדי אריאב, יו"ר ועדת האיתור; שי מיקהל, מנמ"ר דיפלומט; ויגאל פדאל, מנמ"ר נשר מפעלי מלט. כל אחד מהם גילה הצטיינות והובלה טכנולוגית של ארגונו.


זוהר אלימלך, מנמ"ר טיב טירת צבי, קיבל את האות בקטגוריה ראויים להערכה. ועדת האיתור קבעה כי הוא "מחויב לעסק ושותף מרכזי בניהול משברים".


ניצן להט, מנמ"ר נובולוג, הצטיין בהובלת תהליך מיזוג פארמה. חברי ועדת האיתור מצאו אותו שאפתן, לאחר שהצהיר כי שאיפתו היא להיות מנכ"ל. בהצלחה.


יקי אלמוזלינו, מנמ"ר נובל אנרג'י, צוין על ידי הוועדה כמי שמקפיד על העצמת עובדים ובניית תרבות תעסוקתית, שמסייעת לו לנהל את יחידת מחשוב עצמאית בחברה הגלובלית-אמריקנית.


צחי שלום, מנמ"ר עיריית רמת השרון, מוביל בעירו את פרויקט העיר החכמה, בנוסף למטלות השוטפות של ניהול מערכות המידע ברשות המקומית.

לחלק א' לחצו כאן.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים