סומפי הצרפתית השיקה בישראל מערכת בית חכם

המערכת שולטת על ההתקנים החכמים השונים בבית ומאפשרת לקבל דיווח על כל אירוע חשוד

מערכת שמאפשרת לשלוט על הבית החכם מהלפטופ או מהסלולר. Tahoma של סומפי

סומפי (Somfy), חברה צרפתית שמייצרת מערכות שליטה לבית, השיקה בישראל את TaHoma – מערכת בית חכם, המאפשרת חיבור ושליטה מרחוק בהתקנים ובציוד בבית באמצעות אפליקציה בעברית. בנוסף, ניתן באמצעות המערכת לנהל, לתכנת ולתכנן עשרות תרחישים מראש, ולשלוט בהם מכל מקום.

עוד מציעה החברה מערכת אבטחה, שמאפשרת שמירה על הביטחון האישי וקבלת התרעות לגבי כל כניסה לא מורשית לבית, במסגרת תרחישים חכמים, ולגבי כל אירוע חשוד. כמו כן, ניתן להפעיל באמצעות המערכת כפתור מצוקה ולבצע פעולות הגנה מרחוק, בכלל זה סגירת פתחים והדלקת אורות.

המערכת מאפשרת ליצור תרחישים דוגמת תרחיש "יציאה מהבית", שבאופן אוטומטית מביא לסגירת התריסים, לכיבוי כל האורות ולסגירת השער. תרחיש "יציאה לחופשה" יפעיל את תוכנית סימולציית הנוכחות החכמה – המערכת תדליק ותכבה את האורות בבית, תפתח ותסגור את התריסים והווילונות, ומצלמת האבטחה תוודא שהבית מוגן, גם כשהדיירים נמצאים בקצה השני של העולם.

כמו כן, מהחברה נמסר כי המוצר יכול לסייע לשמירת איזון האנרגיה בבית, על ידי פתיחה או סגירה של התריסים והווילונות, ויצירת טמפרטורה אופטימלית בחדרים בהתאם לשעות היום ועונות השנה. כך, למשל, ניתן להורות על סגירת התריסים בשקיעה כדי לשמור על הטמפרטורה בבית ועל הדלקת הדוד אחר הצהרים לזמן מסוים.

אין צורך בשיפוץ

Tahoma היא מערכת אלחוטית שלא מצריכה עבודות שיפוץ שכוללות העברת חוטים בקירות הבית. היא מבוססת על תקשורת רדיו (בפרוטוקול RF) וכוללת אפשרות לשליטה בתריסים, בסוככים, בגופי התאורה, בשערים, בדלתות החנייה, בדוד החימום, בווילונות, במערכת האזעקה ובמצלמות הביתיות. מערכת השליטה מרחוק ניתנת להפעלה מהתקנים ניידים, כולל מכשירי iPhone ואנדרואיד (Android), טאבלטים ושעונים חכמים.

בנוסף, מערכת הביטחון כוללת פונקציית SOS – כפתור מצוקה פשוט, שמקושר לאדם נוסף, על פי בחירה.

איציק מוכתר, מנכ"ל סומפי ישראל, אמר כי "המערכת תוכננה במיוחד לשוק הישראלי. היא מאפשרת התאמה מלאה של הממשק באופן אישי ליצירת בית חכם על פי מספר החדרים, מספר הקומות, גודל האזור החיצוני, מספר ההתקנים ועוד. באמצעות נתב קטן ומעוצב, אנחנו מאפשרים ליצור סביבה אינטואיטיבית".

המחיר הבסיסי של המוצר הוא 1,500 שקלים, והוא כולל אפליקציה ללא תשלום נוסף ונתב מעוצב, שמתחבר בצורה אלחוטית להתקנים בבית. מחירו של בסיס הביטחון של המערכת, שמאפשר את הפעלת האזעקה המובנית, הוא 1,200 שקלים. מצלמות האבטחה (החברה מציעה שלושה סוגים) נמכרות במחירים של בין 773 ל-986 שקלים והמחיר למקלט, ללקוחות שאין להם מנועי רדיו בבית, עומד על 314 שקלים. כל המחירים כוללים מע"מ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים