בנק ברקליס השיק אקסלרטור בישראל

Rise תל אביב מספק מתחם פיזי לחברות חדשניות בתחום הפינטק והסייבר, ומציע אקו-סיסטם של עבודה בשיתוף פעולה, מרחב לאירועים ברמה בינלאומית וחדרי ישיבות

לן רוזן, מנכ"ל ברקליס ישראל. צילום: יח"צ

בנק ברקליס (Barclays) העולמי השיק אקסלרטור לחברות סטארט-אפ בתחום הפינטק והסייבר בישראל.

Rise הושק בישראל ביום ג' השבוע. רשת Rise הינה רשת גלובלית של מתחמים פיזיים וקהילה וירטואלית, המיועדת לסלול את הדרך לעיצוב הטכנולוגיה הפיננסית (פינטק) של העתיד. האתר החדש, אשר פתח בימים אלה את דלתותיו בתל אביב, מהווה צעד נוסף בהתרחבות הקהילה בעקבות המרכזים שנפתחו בלונדון ובניו-יורק שנפתחו בחודשים האחרונים ואתר בקייפ טאון אשר מתוכנן להיפתח השנה. בין שאר בכירי הבנק העולמי שהגיעו להשקה השבוע, היה גם טרואלס אורטינג, מנהל אבטחת המידע של ברקליס (Barclays) העולמי.

לן רוזן, מנכ"ל ברקליס ישראל וטרואלס אורטינג, מנהל אבטחת המידע של ברקליס  העולמי. צילום: לירז פאנק

לן רוזן, מנכ"ל ברקליס ישראל וטרואלס אורטינג, מנהל אבטחת המידע של ברקליס העולמי. צילום: לירז פאנק

Rise תל אביב מספק מתחם פיזי לחברות חדשניות בתחום הפינטק והסייבר, ומציע אקו-סיסטם של עבודה בשיתוף פעולה, מרחב לאירועים ברמה בינלאומית וחדרי ישיבות. האתר החדש, הנמצא ברחוב אחד העם – לשעבר מבנה הבורסה לניירות ערך – משמש גם כמשכן לתוכנית האקסלרטור הראשונה של ברקליס בישראל, תכנית לחברות סטארט-אפ בתחום הפינטק והסייבר, בת 13 שבועות, המופעלת בשותפות עם Techstars.

לן רוזן, מנכ"ל ברקליס ישראל, אמר כי "אנחנו מאוד ממוקדים בהזדמנויות עבור בנקאות ההשקעות בתעשיית הטכנולוגיה בישראל. באמצעות Rise תהיה לנו הזדמנות למנף את מערכות היחסים והניסיון שלנו, לתרום לצמיחה של חברות פינטק וסייבר בשלב מוקדם, ולהרחיב את האקו-סיסטם של הטכנולוגיה הישראלית".

תוכנית האקסלרטור של ברקליס בתל אביב תסייע לעשר חברות סטארט-אפ ישראליות הפועלות בתחום הפינטק ואבטחת הסייבר, לערוך רישות (נטוורקינג), חונכות ופיתוח, עם האפשרות לשהות חלק מזמן התוכנית באתרים גלובליים אחרים של ברקליס. שני מחזורים סיימו את התוכנית בלונדון, ומחזור נוכחי פועל כרגע במסגרת התוכנית בניו יורק.

הסטארט-אפים שנבחרו לתכנית האקסלרטור של ברקליס: Bstow – עיגול הכסף העודף בכרטיס האשראי עבור תרומות לארגוני צדקה; Civilize – פלטפורמת תמיכה תקשורתית וצרכנית עבור אנשים הנמצאים בחובות; Cyber Drive Ware – פיתחו שכבת I/O (קלט-פלט), המאפשרת לזהות ולחסום תוכנות זדוניות חדשות בזמן אמת; FinancialJuise – פלטפורמה לחדשות פיננסיות וגילוי תוכן בזמן אמת, העוזרת למשקיעים וסוחרים למצוא את התוכן הפיננסי הטוב ביותר; Samurai – פלטפורמת תמיכה בקבלת החלטות עבור אנשי מקצוע; Slidepiper – פלטפורמה שמאפשרת לעסקים שליטה מלאה על מסמכים חשובים לאחר שהם שותפו באופן חיצוני; Vala – שירות אונליין להעברת כספים ותשלומים, על ידי בניית שוק עבור  שותפים מקומיים וחברות, תוך שימוש בסיכונים מושכלים; Wisor – בניית פורטפוליו מגוון ומותאם עבור המשכנתא שלך; B2B Pay  – ייצוא של חשבונות בנק בינלאומיים ל-34 מדינות באירופה, ללא עלות, עם הוזלה של 80% בעמלות; Coor.Bi – פלטפורמה מבוססת בינה עסקית, כריית נתונים ממקורות רבים ומגוונים באונליין ואופליין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים