מטריקס רוכשת חברה לפיתוח אפליקציות מובייל במיליוני שקלים

הנרכשת: OnO Apps, תשולב בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות של הרוכשת ופעילותה תאוחד עם פעילות המובייל בחטיבה

מימין: נמרוד בר לוין, מייסד שותף, מנהל עסקי ב-OnO Apps; אור קוברסקי, מייסד שותף ומנהל טכנולוגי ב-OnO App; דליה רובינסון, סמנכ"ל, מנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות, מטריקס; צביקי גולדברג, מנהל קבוצת דיגיטל וטכנולוגיות, חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות, מטריקס; אודי אילון, מנהל מטריקס דיגיטל, מטריקס; רן רייכברג, מנהל מרכז התמחות מטריקס מובייל

מטריקס רכשה את OnO Apps, חברה העוסקת בפיתוח אפליקציות מובייל. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים.

OnO Apps הוקמה ב-2009 ומאז פיתחה 260 אפליקציות מובייל ל-150 לקוחות – חברות וסטארט-אפים בארץ ובעולם. הנרכשת מספקת שירותי איפיון, עיצוב, פיתוח ובדיקות – עם התמקדות בתחום אפליקציות מובייל. לחברה שלושה מייסדים – אור קוברסקי, נמרוד בר לוין ועודד אורון, והיא מונה כיום 40 מומחי טכנולוגיה ועיצוב, הפועלים בעולמות המובייל לסביבת
iOS, אנדרואיד (Android) ו-HTML5.

OnO Apps תשולב בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות של מטריקס, ופעילותה תאוחד עם פעילות המובייל בחטיבה. לדברי דליה רובינסון, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס, "הרכישה נועדה לבסס את היכולות של מטריקס באספקת שירותים ופתרונות מתקדמים לסביבת המובייל. שילוב זה יאפשר לנו להרחיב את סל השירותים שלנו". היא ציינה כי "עובדי הנרכשת ישתפו פעולה עם אנשי 8300 – הזרוע העסקית החדשה של מטריקס, המספקת שירותים ופתרונות טכנולוגיים ועסקיים לקהיליית הסטארט-אפים וחברות הטכנולוגיה".

נמרוד בר לוין, מייסד שותף ומנהל עסקי ב- OnO Apps, אמר כי "האנשים שלנו קידמו אותנו והביאו ליצירת מאות אפליקציות ללקוחות – ובכך לצבירת ידע וניסיון רב וייחודי בתחום, כמו גם ליכולות לספק פתרונות ושירותים איכותיים בזמנים מאתגרים. בשל רכישת מטריקס, נרחיב את הצוותים שלנו ונגיע לתחומי פעילות וללקוחות חדשים, תוך המשך פעילות מול חברות סטארט-אפ בישראל ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים