תוכן שיווקי

ZF Lemforder SA מייעלת את תהליכי הייצור עם פתרון האינטגרציה של מג'יק

הספקית הדרום-אפריקנית של ענקית הרכב BMW, משתמשת במתאמים המובנים לסאפ בפתרון האינטגרציה Magic xpi, לביצוע פרויקט אינטגרציה בזמן שיא

13/06/2017 12:11
אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה ש-ZF Lemforder SA, חברה בקבוצת ZF הגרמנית, פרסה את פתרון האינטגרציה של מג'יק לצורך הסבת נתונים בין מערכות ה-ERP המקומיות לבין מערכת ה-SAP ERP של החברה האם, תוך ביצוע אוטומציה מלאה בתהליכי הייצור המקומי.

אתר הייצור של ZF Lemforder, פועל מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, חמישה ימים בשבוע ומייצר חלקים ל-350 רכבים מדי יום.

החברה הפועלת בשיטת ה-JIT/JIS (ר"ת Just-in-Time Just-in-Sequence) לצורך אספקת חלקים עבור ענקית הרכב הגרמנית BMW, התמודדה עם אתגר הזרמת נתונים ממערכת ה-ERP המקומית שלהם, למערכת ה-SAP ERP של החברה האם.

לצורך המשך התפעול הרציף של הייצור, ZF Lemforder ביקשה לייצר תהליכים עסקיים חדשים ולהסב את המידע הרב אשר היה קיים במערכת ה-ERP ובמערכת הייצור המקומית.

כיום, פתרון האינטגרציה של מג'יק משמש כמערכת המרכזית להעברת נתוני לקוחות ומידע מרצפת הייצור, בין מערכת הסאפ (SAP) של החברה האם בגרמניה, ובין מערכת הייצור המקומית.

נתוני הזמנות הלקוחות, הכוללים חשבונות עבור חומרים, תאריכי הרכבה עתידיים ופרטי רכבים, מתקבלים על ידי מערכת הסאפ, נאספים על ידי פתרון האינטגרציה של מג'יק, ומוזרמים באופן אוטומטי למערכות הייצור המקומיות.

לאחר סיום הרכבת החלקים, פתרון האינטגרציה של מג'יק מעביר את המידע בחזרה ל-SAP ERP לצורך הפעלה אוטומטית של תהליכים פנימיים.

לדברי נילס ואן רוין, מנהל ICT ב-ZF Lemforder SA, "בחרנו בפתרון של מג'יק בזכות חיסכון הזמן המשמעותי. המתאם המובנה ל-SAP ERP מאפשר לנו לעבוד במהירות, ללא צורך בידע טכני עמוק.

כמו כן, התאימות ל-Web services עזרה לנו להשלים את תהליך האינטגרציה עם מערכות הייצור המקומיות שלנו. להערכתינו, אם היינו מבצעים פרויקט אינטגרציה בסדר גודל שכזה בשיטת Point-to-point, הפרויקט היה נמשך כשנה, בזמן שעם פתרון האינטגרציה של מג'יק, מדובר בפרויקט שאורכו בין שלושה לחמישה חודשים בלבד.

אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל, אמר כי "אנו גאים לייעל את מערך הייצור של-ZF Lemforder SA בעזרת פתרון אינטגרציה אפקטיבי ואמין".

"היכולת של מג'יק לשנע מידע ולהעתיק תהליכים בצורה אוטומטית ממערכות קודמות אשר היו מוטמעות בחברה, לצד ייצור תהליכים עסקיים חדשים וחיבור קל ומהיר בין מערכת ה-ERP לרצפת הייצור של החברה, וכל זאת תוך שמירה על רמת זמינות מקסימלית, איפשרה ל-ZF Lemforder לקצר את זמני הפרויקט במעבר ל-50%."

אירועים קרובים