תוכן שיווקי

גם בלומברג בחרה בפתרון וידיאו ושיתוף של Vidyo

03/02/2016 09:51
בלומברג ו-Vidyo

הערה מקדימה: "עולם התקשורת נע מהר קדימה, והשילוב של שירותי וידיאו הופך להיות טבעי ונחוץ בסביבת העבודה העסקית. מומלץ קודם להחלטה על בחירת Vidyo כספקי שירותי הווידיאו של העסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא".

לבלומברג (Bloomberg), חברת תקשורת והפצת מידע, יש כ-17 אלף עובדים בכל רחבי העולם, שמספקים מידע 24 שעות ביממה סביב הגלובוס ל-325 אלף לקוחות. במערכת החדשה, שהותקנה בבלומברג, בסוף 2015 כבר מבצעים מאות אלפי שיחות ביום עם כ-6 מיליוני דקות שיחה בווידיאו ביום. מה שמצביע, שאין גבול עליון ליכולות של המערכת הזו.


היות ואנו נמצאים כיום בעולם דינאמי שבו מהירות, On-Demand, זול ויעיל הן מילות מפתח עיקריות להצלחה, מנהלי בלומברג חיפשו רשת תקשורת אמינה, שתספק את הצורך הזה. הם חיפשו מערכת, שתאפשר לכל העובדים, לא משנה היכן הם בעולם ועל איזו רשת תקשורת הם נמצאים ומה מכשיר הקצה שיש בידם – סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים וכד', לעבוד ביחד זה עם זה באופן שקוף, כאילו היו באותו משרד.

הפתרון שנבחר מכונה בבלומברג בשם Nexi והוא מבוסס על מערכת VidyoWorks של Vidyo, חברה שהוקמה על ידי ישראלים וממוקמת בארצות הברית. המערכת הזו מסוגלת להתחבר לכל מכשיר קצה ומאפשרת לכל עובד ומנהל להתקשר לכל עובד ומנהל בכל מקום בעולם ולשוחח עמו בשיחת וידיאו (או רק קול, אם לצד השני אין מצלמה) באיכות HD, בלחיצת כפתור אחת.

כל העבודה הקשה השתלמה

בלומברג קוראת למערכת הזו: Next Generation Video. השיטה של Single Click מושגת על ידי כך, שכל שם, כל כתובת וכל מילה במסמך או על המסך, שיש מאחוריה בן אדם ברשת של בלומברג, מוארת בקו תחתון (Hyperlink) ולחיצה על המילה או השם מפעילה אוטומטית את החייגן המחבר בין שני הצדדים. כל העבודה הקשה השתלמה כאשר בלומברג הצליחה לפרוס ללא רבב Nexi גלובלי ליותר מ-17 אלף עובדים הממוקמים במקומות 150 + 73 במדינות בתוך 60 שעות!

כך, גם ניתן להוסיף אנשים נוספים לשיחה – פשוט מקליקים על ההיפר-לינק של שמם. השיטה הזו טובה כדי לצרף כל אחד לשיחת וידיאו, גם מי שלא נמנה על עובדי בלומברג (החל מלקוחות, דרך שותפים וכלה בבני משפחה של העובדים).

המערכת מחוברת מאחור למערכות הדוא"ל ומערכות המשרד האחורי. כך, שניתן לתזמן פגישות וחדרי ועידה וירטואליים ולהתקשר ישירות מהדואר האלקטרוני. הכל בצורה מאובטחת קצה לקצה עם שרידות מירבית.

Vidyo  היא למעשה פלטפורמת Video Conferencing – "וידיאו חוזי" מלאה, שמספקת שירותי וידיאו ושיתוף מידע (Collaboration) לתחומים המכונים בשם: UC & CES (ר"ת Unified Communications &  Customers Experience Services). זו מערכת היכולה לעמוד בפני עצמה או כחלק מפתרון תקשורת וטלפוניה כולל. הפתרון הזה יכול להיות משולב גם בטכנולוגיות העתיד בתקשורת דוגמת WebRTC. המערכת מיועדת לארגונים ולעסקים המעוניינים לספק חווית תקשורת מלווה בווידיאו מקצה לקצה ללקוחותיהם.

Vidyo היא חברה ישראלית במקורה ובעלת בסיס התקנות של אלפי לקוחות בעולם, תוך התמקדות בעולמות הבנקאות, בריאות, היי-טק ומסחר. זה פתרון המתאים לכל סדר גודל של עסק וארגון ויכול לעבוד על כל מכשיר קצה נייח או נייד המחובר לרשת האינטרנט (או לרשת פרטית).

Vidyo נמצאת, על פי גרטנר (Gartner) בצמרת העולמית של ספקי פתרונות וידיאו לעסקים והיא מתחרה בהצלחה רבה "ראש בראש" עם סיסקו (Cisco) ופוליקום (Polycom).

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים