תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "בכנס הלקוחות הקרוב נכריז על סדרת מוצרים חדשה כחלק מתפיסת Knowledge Driven Experience"

שיחה עם מיטל ביטון, מנהלת מכירות ישראל ב-KMS lighthouse

23/10/2014 14:43
מיטל ביטון, מנהלת מכירות ישראל ב-KMS lighthouse

לקראת כנס הלקוחות הקרוב של KMS lighthouse, שוחחנו עם מיטל ביטון, מנהלת מכירות ישראל בחברה, על פעילותה של KMS lighthouse ועל האירוע.

מהם הנושאים המרכזיים בהם תעסקו בכנס?
"הכנס כולו יעסוק במקסום חוויית השירות ללקוחות באמצעות ידע והפיכתו לגורם מרכזי בכל תהליך שירותי ומכירתי. אנחנו קוראים לזה KDE (ר"ת Knowledge Driven Experience). המשמעות היא שלקוחות יקבלו חוויית ידע מהירה, מדויקת וזהה בכל ערוץ דרכו הם בוחרים לתקשר עם הארגון.

בכנס יינשאו מספר הרצאות הקשורות לניהול ומיצוי הידע בכל ערוץ בו מתקיימת אינטראקציה עם הלקוחות. נדבר על פתרונות חדשניים ש-Lighthouse מספקת, כולל הגרסה האחרונה בהבניית הידע ובחיפוש, ונציג את העתיד בתחום ובמוצר. כמו כן, נארח את אחד מלקוחותינו, שיספר על פרויקט מאוד משמעותי שביצע אתנו בשנה האחרונה. בחלקו השני של הכנס נקיים שולחנות עגולים בפורום מצומצם יותר, שיחשפו חלק מהפיתוחים החדשניים שלנו".

מי ימצא עניין בתכני הכנס?
"הכנס יעניין מאוד סמנכ"לי חוויית לקוח, שירות לקוחות, מכירות ושיווק, ומנהלי מערכות מידע. הפתרון שלנו מתאים לכל ארגון שמספק שירות ללקוחות, ספקים או שותפים, ובעיקר לארגונים בתחומי הטלקום, הבנקאות והפיננסים, המלונאות והאירוח, ותחום הבריאות".

האם צפויות במהלך הכנס הכרזות חדשות?
"כן. נכריז על השקת סדרת מוצרים חדשה, כחלק מתפיסת ה-KDE, ובראשה Lighthouse Touch – אפליקציה חדשנית לטאבלטים, שמאפשרת לחברות להפוך את החנויות שלהן ו/או טכנאי השירות שלהן למרכזי ידע מתקדמים. פתרון Touch מעניק כוח עצום למוכרנים בכל חנות והופך אותם למומחים בתחום בשניות, גם ללא ידע מוקדם. באמצעות Touch, המוכרנים ו/או הטכנאים יכולים לענות ללקוחות באופן מדויק על כל שאלה בתוך פחות מחמש שניות. לא פחות חשוב מכך, הם יכולים להציג להם את התשובות באופן נהיר ואסתטי, למשל על ידי טבלאות השוואה. למעשה, נוצרת חוויית מכירה מונעת ידע.

פתרון נוסף שנציג הוא Lighthouse Engage – אפליקציית סמארטפון חדשה, שמאפשרת לכל חברה להפוך את עובדיה לשגרירים מומחים, בתוך שניות. Engage מאפשרת לעובדים, בקלות וללא ידע מוקדם, לקבל תשובות לכל שאלה בתוך פחות מחמש שניות. בנוסף, הם יכולים באמצעות האפליקציה להתמודד עם הבקשה והיא אף מספקת חיבור ישיר למוקד התמיכה כדי לקדם את הפניות ולתת להן עדיפות. כך, העובדים יכולים לעזור לחבריהם ולמשפחתם לקבל תמיכה או להצטרף כלקוחות חדשים. מדובר בקהל לקוחות פוטנציאלי עצום, שחברות לעתים לא מצליחות להגיע אליו, אבל בזכות Engage הוא הופך לנגיש ומפולח.

המוצר השלישי אותו נציג הוא Ask!Don't Search – פתרון להנגשת ידע בכל ערוץ Self Service, כמו אתר האינטרנט או פורטל הלקוחות של החברה. הפתרון מאפשר ללקוחות לשאול כל שאלה בשפה חופשית ולקבל תשובה מדויקת בתוך חמש שניות. לצד חווית השירות הטובה, לקוחות אלה ידעו שספקית השירות שלהם היא גם מקור הידע לצרכים שלהם".

אירועים קרובים