תוכן שיווקי

חווית הלמידה של העתיד כבר כאן!

15/09/2014 13:56
המהפכה הדיגיטלית וחזון CityNext

סביבת הלמידה של התלמידים כיום משתנה לנגד עיננו. העולם שבו הורגלנו ללמוד באמצעות לוח וגיר, לשאת על גבנו ילקוט מלא ספרים ומחברות ולהתאמן רבות בשיפור כתב יד – הולך ומשתנה.
הטכנולוגיה המתקדמת בשילוב עם תפיסות פדגוגיות חדשניות מאפשרות כיום להעניק לתלמידים חווית לימוד עשירה, מהנה ומגוונת מבלי לוותר כמובן על ערכי החינוך הבסיסיים.

"עולם החינוך נכנס בהדרגה אל העידן הדיגיטלי, שבו מרחב האפשרויות הוא אינסופי, החל ממגוון מכשירי קצה, דרך מקורות מידע הזמינים ברשת ותוכנות לימוד שונות וכלה ביכולת לשתף ולתקשר ללא תלות במקום או מרחק  גאוגרפי". מסביר שי נעימי, מנהל קבוצת החינוך במיקרוסופט ישראל.

"בעולם זה, מוסיף נעימי, "מציעה מיקרוסופט מגוון רחב של מוצרים, שירותים ופתרונות למערכת החינוך ומאפשרת שילוב בין העולם הפדגוגי לעולם הטכנולוגי באופן מיטבי.  ובכך באמצעות פתרונות אלה ניתן  להתאים את המיומנויות וסביבת הלימוד של המורים והתלמידים למאה ה- 21".

"למידה דיגיטלית בבתי הספר", מסביר יובל שיין, מומחה פתרונות ניידיות וטאבלטים, מיקרוסופט ישראל " היא לא רק שימוש במחשב בכיתת הלימוד, אלא פתרון פדגוגי שלם, כולל לומדות, מעקב ושליטה של המורה בשיעור, שיתוף מידע בין התלמידים, למידה משותפת בין המורה והתלמידים ואף המשך אותה חוויה שיתופית גם מהמחשב האישי בעת הכנת שיעורי הבית. הדגש הוא על שיתופיות מקוונת".
"מיקרוסופט מספקת לעולם החינוך מגוון רחב של  פתרונות טכנולוגיים, שבעזרתם יוכלו לרכוש התלמידים מיומנות רבות. בארגז הכלים הרחב, ניתן למצוא כלי תקשורת מתקדמים לשיתוף מידע בקבוצות, כלים ללמידה משותפת עם מורים, כלים ליצירת וניהול מעורבות הורים וכלים לארגון מידע, עיבודו והצגתו". בשנים האחרונות החלו התלמידים ללמוד באמצעות מחשבים  ניידים וטאבלטים, כאשר אלה החדשים, יחליפו בהדרגה לאורך השנים את ספרי הלימוד ששימשו דורות של תלמידים".

"כניסתה של מיקרוסופט לעולם הטאבלטים חוללה שינוי משמעותי בתחום. הושקו מכשירים המשלבים בין טאבלט ובין PC- הם נראים כמו מחשב נייד לכל דבר, אך יכולים להתהפך או להתנתק למצב של טאבלט לפי הצורך ( תלוי בדגם המכשיר) ולהציע למשתמש ליהנות מכול העולמות במכשיר אחד".

"המשותף להיצע של מיקרוסופט", מציין שיין, "הוא השילוב הנדרש בין החלק ה'יצרני' שעומד בבסיסו של ה-PC, דהיינו, האפשרות ליצור תוכן עשיר באמצעות תוכנות, מקלדת, עכבר וממשק מגע  –  לבין הממשק הצרכני, של העולם הפרטי-ביתי שמגיע מעולם הטאבלטים: חנות אפליקציות, צפייה בסרטים, האזנה למוזיקה . לכל אלה יש יכולת להתבסס על מסך מגע עם תמיכה בעט דיגיטלי".

"מיקרוסופט פעילה בעולם החינוך המקוון, לא רק עם Windows – אלא גם עם Office וכלי ענן". מדגיש שיין, "במסגרת תפיסת הלמידה הדיגיטלית אנו מציעים מגוון כלים – הטאבלט מתפקד גם כמחשב לכל דבר- הוא לא רק מאפשר לצרוך תוכן, אלא גם מספק לתלמידים את היכולת לייצר תוכן. השימוש המתקדם בתוכנות Office מאפשר לכל תלמיד להתמקצע בתחומים כמו: ארגון מידע, עיבודו ותצוגתו בצורה בהירה ומרהיבה במסמכים שונים".

"ישנו  מגוון עצום של מכשירים בכל הגדלים, עוצמות המיחשוב הצורות והמחירים", אומר שיין, "מחשבים לילדים קטנים עם כוח מיחשוב קטן, מחשבים ניתקים ללימוד מחוץ לכיתה וכן מכשירים יותר חזקים לתלמידי הביניים והתיכון, וזאת במסכים בכל גודל בין 8-15 אינץ'".
השילוב האינטגרטיבי בין המגוון הרחב של מכשירי הקצה מבוססי Windows, הפתרונות הטכנולוגיים של מיקרוסופט והאפליקציות החינוכיות השונות בשוק הוא שילוב מנצח, שמאפשר פלטפורמה ללמידה איכותית וחווייתית.

 

מיקרוסופט מזמינה אתכם להכיר את פתרונות הענן לארגונים

אירועים קרובים