אתמול במונדיאל: כך "תרם" ווטסון לניצחון של יבמ-אנגליה

כמו החישובים המדויקים של ווטסון, כך חישב הארי קיין האנגלי, בדקה האחרונה, את מסלול הכדור - ישר לשער ● וגם: NCR מקיימת את ההבטחות שלה כמו קופה רושמת ו-BMC מנצחת בפנדל

ווטסון של יבמ. צילום: מתוך ויקיפדיה

המונדיאל ממשיך להיות מרתק וגם ביום של משחקים כאילו לא אטרקטיביים כמו אתמול (א') היו דרמות, גולים וכמובן – טכנולוגיה. הטורניר הזה מסתמן כמרתק, מעניין ובשליטה אירופית מוחלטת (למעט סאפ-גרמניה, שהפסידה בסוף השבוע למקסאפיינס – סאפיינס-מקסיקו).

הנבחרת המבטיחה ביותר, שיכולה להפתיע ולקחת בסוף את הגביע, היא זו של NCR-בלגיה, שלא רק מנהלת רבות מהקופות הרושמות בארץ ומחוצה לה, ומרכז הפיתוח שלה הוא אחד המתקדמים בישראל, אלא היא גם מהווה נבחרת מושלמת, עם כישרונות לאורך כל המערך. הניצחון החלק 3-0 על פנמה הושג בין היתר בזכות החיזוק של ריטליקס, שעל בסיסה נבנתה פעילות התוכנה של NCR בתחום ניהול הקופות ושרשרת האספקה שלה. זה לא מפתיע, כי הכישרון של הטאלנטים הישראלים מייצר בסופו של דבר את הפתרונות הטובים ביותר בעולם. אני משוכנע שבהמשך הטורניר, הצופים ייהנו עוד מהשוקולד הבלגי שהוא הנבחרת של המדינה.

ניהול תשתיות וכיבוש גולים

במשחק הראשון בלטה נבחרת BMC-שבדיה, שהוכיחה שניהול תשתיות הוא דבר חשוב בדרך להצלחה, ועם עבודה קשה על ניהול ההגנה ושיפור הביצועים בהתקפה אפשר להתקדם גם כאשר הכוכב הגדול של הנבחרת (זלטאן איברהימוביץ' במקרה הזה) לא משחק.

ה-BMC-שבדים נמצאים בבית מאוד קשה, שנעשה קשה עוד יותר עם הניצחון של מקסאפיינס על סאפ-גרמניה, מה שנתן משנה תוקף לחשיבות בהשגת ניצחון במשחק שלה אתמול מול דרום קוריאה – מה שקרה, כאשר היא ניצחה את החברים ממזרח אסיה בתוצאה 1-0.

במשחק הבא, מול סאפיינס-מקסיקו, תצטרך BMC-שבדיה להפגין את כל הארסנל הטכנולוגי שהיא מציעה לשמירה על שרידות ותפעול המערכות, כדי לא לגמור את המשחק כמו סאפ-גרמניה ולשפר את סיכוייה לעלות מהבית.

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה ובמטריקס גלובל. צילום: יח"צ

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה ובמטריקס גלובל. צילום: יח"צ

ההימור שלי הוא שההצלחה של מקסאפיינס מול הנבחרת האירופית הראשונה לא תחזור על עצמה במשחקה מול הנבחרת האירופית השנייה, וה-BMC-שבדים ינחילו לה מפח נפש. כלי ניהול התשתיות של BMC לא יאפשרו למקסיקו להפיל את ההגנה השבדית החזקה. בסיום שלב המוקדמות, סאפ-גרמניה (ראשונה) ו-BMC-שבדיה (שנייה) הן אלה שיעלו מהבית הזה לשמינית הגמר.

ווטסאפ, ווטסון?

במשחק האחרון של היום עלתה למגרש יבמ-אנגליה – מולדת המחשבים ומולדת הכדורגל – למשחק מול ווטסאפ-תוניסיה. יבמ-אנגליה היא אחת החברות ואחת הנבחרות האהודות בטורניר – בעיקר בגלל הנוסטלגיה, עם הזכייה שלה בגביע ב-1966 והזכייה שנמנעה ממנה ב-1986, בעיקר בגלל שער יד האלוהים של מראדונה. הגיע הזמן שאנגליה תשיב ימיה כקדם, תצליח להצית את הדמיון של כולנו ותגיע לשלבים הסופיים, בדיוק כמו שיבמ מצליחה בכל פעם מחדש להמציא את עצמה מחדש ולהוביל את עולם המחשוב לדבר הבא.

עד שזה יקרה, אם בכלל – המשחק הראשון לא הלך לענקים הכחולים, או האדומים-לבנים (צבעי הדגל שלהם), כל כך בקלות: המסרים ששלחו להם הווטסאפים-תוניסאים היו בעיקר הגנתיים, כחברה ששולחת מסר להאקרים – אל תתקרבו אליי, אני מגנה היטב על הפרטיות של המשתמשים (האמנם זה כך? זו כבר שאלה אחרת). אלא שהאנגלים הצליחו להבקיע את ההגנה הזאת ולהבקיע שני שערים – שניהם על ידי הארי קיין, שכמו ווטסון (Watson) של יבמ חישב את המסלול הנכון של הכדור בחזרה מהשוער וכבש בדקות ה-11 וה-91.

אין ספק שאם המזל והיכולת הטובה יהיו לצד אנגליה, נראה אותה סוף סוף בשלבים הסופיים. ואם זה לא יעזור, הגיע הזמן שהאנגלים יאחדו כוחות עם הכישרונות מסקוטלנד, וויילס וצפון אירלנד ויופיעו כנבחרת אחת, של בריטניה הגדולה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים